Avatar billede ultraper Nybegynder
28. januar 2004 - 20:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Screen capture?

Jeg er ved at lave en projekt opgave, hvor jeg vil vise et lille filmklip. Hvor jeg på computeren er på nettet og spiller lidt Day of Defeat (Half-life Mod) Jeg skal derfor bruge et program hvor man kan optage hvad der sker på skærmen. Også i 3D-spil. Nogen der ved hvor man kan downloade sådan et gratis?
Og det skal helst ikke være en demo med dårlig opløsning eller blur.

På for hånd tak..
Avatar billede kobe14 Nybegynder
28. januar 2004 - 20:30 #1
Lytter... jeg vil også have sådan et program så jeg kan lave cs film.. gider ikke at rode med de der .bmp's man for ud af cs demos!
Avatar billede ultraper Nybegynder
23. maj 2004 - 01:17 #2
Lukker...