Avatar billede haolan Nybegynder
28. januar 2004 - 13:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændring af MSN opsætning

Jeg har førhen brugt et andet login til min msn. Jeg har så valgt at skifte mit MSN login til en andet mail adresse. Men hver gang jeg logger på vil den logge på den gamle.

Dvs. at jeg er nød til at højreklikke på start og trykke log på for at komme på den rigtige konto.

Kan det ikke ændres et sted? Så min nye msn konto bliver sat som standard?

Jeg har prøvet at slette msn og installere det igen, men det hjalp ikke.
Avatar billede zhristian Nybegynder
28. januar 2004 - 13:17 #1
Du har sikkert Windows XP?
Start > Indstillinger > Kontropanel > Brugerkonti > Vælg den konto som du bruger > Ændre mit .NET passport > Brug et andet Passport > Og så gør du bare som guiden siger :)
Avatar billede haolan Nybegynder
28. januar 2004 - 13:19 #2
jeg takker mange gange :)
Avatar billede zhristian Nybegynder
28. januar 2004 - 13:20 #3
Var så lidt :)
Og jeg takker for points :P