Avatar billede pic Nybegynder
28. januar 2004 - 08:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

skalering af swf i opera vs. ie

facts:
- min film vises fint i ie!
- min film vises i ca 30% af størrelsen i opera 6.0 (og en eller anden mozilla klon)!
- jeg har prøvet alt fra at ændre størrelse på tabeller og div tags.
- jeg har skrevet den rigtige størrelse i min kode - ellers ville den ikke vises ordentligt i ie...

spørgsmål:
- hvordan får jeg fixet min kode så opera fatter hvad jeg beder den om og viser min film i 100%?
Avatar billede mat Nybegynder
28. januar 2004 - 08:44 #1
med risiko for at spørge dumt, men har du ændret width og height i EMBED tagget også (det er jo der forskellen på IE og netscape-"kloner" ligger, så den kan faktisk godt vises korrekt i IE uden at kunne det i netscapes)

(er Opera ikke bygget på netscape?)
Avatar billede pic Nybegynder
28. januar 2004 - 08:50 #2
fair nok - ingen spørgsmål er for dumme :D
min kode er eksporteret af flash, så jeg regner ikke med at der er fejl i den.
min flash film er originalt 550 x 230px.
størrelsen i opera er vel noget 250 x et eller andet px...
Avatar billede mat Nybegynder
28. januar 2004 - 09:02 #3
nåja jeg skulle måske også have læst spørgsmålet lidt grundigere. Jeg troede at du ville have den mindre i Opera og det var det der ikke virkede :S

Jeg har desværre ikke noget umiddelbart svar. Har du evt et link til siden?
Avatar billede pic Nybegynder
28. januar 2004 - 09:18 #4
siden ligger internt hos os - så jeg her ikke rigtigt mulighed for at smide et link op. måske senere på dagen :D
Avatar billede pic Nybegynder
29. februar 2004 - 17:52 #5
vi droppede at løse problemet...