Avatar billede newben Nybegynder
25. januar 2004 - 21:49 Der er 1 kommentar

Midi Problemer. help me plz

Jeg har en Yamaha PSR-620 Keyboard (ja den er lidt gammel) som jeg gerne vil koble op til min computer via MIDI. Jeg har en Soundblaster Audigy 2 ZS Platinum Pro.

Jeg har prøvet mange ting og alligevel kan ikke komme til at finde hvad problemet er. Jeg prøver at connecte den via Gameport/MIDI port men af en eller anden grund kan jeg bare ikke få dem til at "snak" sammen.

Jeg anvender Cubase SX og har måske ikke opsat den rigtig.

Jeg vil få glæde af jeres hjælp.. tøv ikke at komme med bud.

thx
Avatar billede shocino Nybegynder
17. april 2004 - 07:58 #1
fat i manual til lydkort