Avatar billede gipa Nybegynder
24. januar 2001 - 16:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Til admin - Printervenligt?

Jeg kigger ofte gamle spørgsmål igennem for at finde løsninger, og falder tit over noget, som kunne være sjovt at lave (og godt at have hjælp til) når jeg engang er blevet en del mere hardcore (her om et års tid eller ti).
Derfor printer jeg spørgsmålene ud, og ser i øvrigt ikke nærmere på dem.
Meeen nu har jeg opdaget, at jeg ikke får hele skærmen med! Printeren hakker simpelthen den højre kant af alle linierne (næsten halvdelen af hver linie).
Og så mister alle mine fine udprint altså en liiille smule af værdien...
Så nu skal der smides ud. ÆV!

Jeg kan selvfølgelig copy/paste over i word, og på den måde få en masse fine sorte kasser med i printet.
Men måske var det en ide at have en printervenlig version man kunne klikke sig hen på?
Avatar billede gipa Nybegynder
24. januar 2001 - 16:41 #1
Ok, det er ikke halvdelen af linien der forsvinder (jeg har lige sammenlignet), men en god del af meningen kan godt forsvinde på et par manglende ord...
Avatar billede halnet Nybegynder
24. januar 2001 - 16:47 #2
God idé...
Simpel sort tekst på hvis bg!

- Anders
Avatar billede parazite Nybegynder
24. januar 2001 - 18:12 #3
Vil jeg da også gerne lige støtte - det var dog en kanon ide! :o)
Avatar billede hatecaps Nybegynder
24. januar 2001 - 20:31 #4
AMEN !
Avatar billede saubermacher Nybegynder
24. januar 2001 - 20:34 #5
Det har jeg selv tænkt over... Jeg kan kun tilslutte mig et så godt forslag.

Hurra Hurra (2 klap og et hop)

FOR HAN ER EN AF OR EGNE, FOR HAN ER EN AF VOR EGNE, FOR HAN ER EN AF VOR EGNE - EN RIGTIG GUTTER MAN!!!

OK det var fjollet.

Jeg er med på ideen

Saubermacher
Avatar billede gipa Nybegynder
25. januar 2001 - 09:05 #6
Hmmm... HUN er en af vor egne...

Mange tak! (Bukker og skraber benovet)

Rie.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. januar 2001 - 10:13 #7
gipa>> God idé, som vi rent faktisk allerede har på listen over nye tiltag, som skal laves.
Avatar billede gipa Nybegynder
25. januar 2001 - 15:45 #8
Det ser jeg frem til.

Pænt tak, Andreas!  :o)
Avatar billede saubermacher Nybegynder
06. februar 2001 - 08:04 #9
lyder godt.