Avatar billede mister_fatman Nybegynder
20. januar 2004 - 14:05 Der er 5 kommentarer

drille-programmer

Ved godt at jeg har lavet et indlæg, men da det blev lukket, hjalp det jo ikke så meget. Er der ikke nogle der kender nogle sider eller nogle filer til at drille vennerne med
Avatar billede riversen Nybegynder
20. januar 2004 - 14:16 #1
og når det bliver lukket skal du ikke oprette et nyt
Avatar billede snowball Novice
20. januar 2004 - 14:25 #2
Det tidligere spørgsmål blev lukket fordi der var en der linkede til trojaner og lignende ting. Vi har pt. problemer med at lukke ét indlæg i et spørgsmål, så derfor blev hele spørgsmålet lukket for at være sikker.

Der er som sådan ikke noget galt i selve spørgsmålet. Det største problem er er spørgsmålet er formuleret meget bredt, så det er lidt svært at vide hvad  mister_fatman mener med "nogle der kender nogle sider eller nogle filer til at drille vennerne med". Så længe de indlæg der kommer i dette spørgsmål overholder de gældende regler, så er der ikke noget galt i spørgsmålet. Hvis det der dog igen kommer indlæg der linker til trojaner, andet skadeligt materiale eller programmer der direkte kan misbruges, så vil spørgsmålet blive lukket igen!

Snowball / CoAdmin
Avatar billede mister_fatman Nybegynder
20. januar 2004 - 15:43 #3
ikke nogen der kender noget som helst
Avatar billede mister_fatman Nybegynder
21. januar 2004 - 14:11 #5
er der nogen programmer der kan bruges over msn.