Avatar billede and.vang Nybegynder
23. januar 2001 - 16:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet

Jeg synes vi mangler en kategori der hedder internet.
Avatar billede krusell Nybegynder
23. januar 2001 - 16:59 #1
Hvad skulle den bruges til?
Avatar billede repsac Nybegynder
23. januar 2001 - 17:08 #2
Det ville jeg også gerne vide ... måske kunne det bruges til hvis en eller anden mangler en service på nettet ... mail, counter, guestbook etc.
Nu ved jeg godt at det er services du kan få stort set alle steder, men det kan jo være nogle kunne bruge det.

Hav et rigtigt godt argument og så tror jeg, ikke din arbejdsgiver, men ekspertens admins vil være lydhøre ... ;o)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
23. januar 2001 - 17:16 #3
Det vil vi, men som nævnt har vi \"parkeret\" alle forslag om nye kategorier, indtil vi har fået lavet en ny struktur, som kan udvides i flere lag, så ingen mister overblikket.
Avatar billede and.vang Nybegynder
24. januar 2001 - 15:10 #4
Fint hvis der bliver lavet en, men jeg kan da godt lige komme med en uddybning. Repsac skriver noget med e-mail hjælp til hjemmeside... Det er foreksempel nogle af de ting den kan bruges til. Men også hjælp til et websted om et eller andet. Lige fra e-handel, en søgemaskine...  Prøv at tage et kig på www.itsvar.dk og se i IT-Doktor\'s internet kategori, det er sådan noget i den stil jeg forestiller mig!
Avatar billede and.vang Nybegynder
24. januar 2001 - 15:12 #5
...Undskyld at jeg ikke gav nogen point for den her, jeg syntes bare ikke at man behøver at bruge point til forslag der bare kunne gøre sitet bedre, men nu ser det jo ud til at i vil alligevel. Tusind tak for det!!  8-]