Avatar billede ronnson Nybegynder
19. januar 2004 - 21:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

genstart efter lukning

hver gang jeg lukker et spil ned genstarter min comp.
Avatar billede netpxg Nybegynder
19. januar 2004 - 21:21 #1
Har du set i logbogen ? (control panel -> administration -> logbog )
Avatar billede flyhigh Nybegynder
19. januar 2004 - 21:28 #2
kunne også se ud til at du har problemmer med Grafik kortet tjek også lige hardware enhederne

samt prøv at "force" et spil ned til at ligge i baggrunden for at se om din windåse kan klare det uden at genstarte (så den bare ligger som en process istedet).

kør dirext dignostic´s og se om du kan se en hel demo igennem.

1spm til dig er det virkeligt "ALLE" spil der gør det? (alt efter alder agerer de anderledes)

hvad andet software har du installeret som stadig kørrer når du starter dine spil?
(som er tredje parts)

"virusscannere og lign" samt andre programmer som kan ha indflydelse på maskinen.

opdater din bios til senneste version hvis ikke du har gjordt det.

gør her det samme med dit chipset og gfx kort.

lukker du dine spil på "en" bestemt måde hvergang? (hehe alt f4 f.eks.)

..... hørrer med i debaten og abonner på dit spm. for at høre mere
Avatar billede ronnson Nybegynder
19. januar 2004 - 21:29 #3
ja men hvad skal jeg se efter
Avatar billede hcma Novice
19. januar 2004 - 23:38 #4
og er det kun når du har kørt spil ??
Avatar billede resten Nybegynder
20. januar 2004 - 07:29 #5
Prøv at slå fra at den skal genstarte ved systemfejl.

Start-indstillinger-kontrolpanel-system-avanceret-indstillinger for start og genoprettelse og her fjerner du hakket for genstart automatisk ved systemfejl så der nu kommer en fejl kode på skærmen BlueScrennOfDead og poster den her så kan vi prøve at finde fejlen.
Avatar billede magictouch Nybegynder
20. januar 2004 - 07:50 #6
Eller det kan være din cpu der "trænger" til en pause, så vil den typisk genstarte. Tjek med Aida32 og tryk på Pc-sensor: http://www.webattack.com/get/aida32.shtml
Avatar billede netpxg Nybegynder
20. januar 2004 - 20:56 #7
Er der "gule advarseler" eller "røde fejl" i din xp log ?
Avatar billede prve Nybegynder
22. januar 2004 - 12:54 #8
Har du lavet windows Update? Der er en Patch til Xp for at rette denne fejl.
Du kunne også hente og intall: "DirectX 9.0b" Skulle også løse det lille problem.
Avatar billede magictouch Nybegynder
22. januar 2004 - 17:51 #9
Genstarter den stadig?
Avatar billede ronnson Nybegynder
22. januar 2004 - 19:57 #10
jeg har ikke været hjemme så undskyld at jeg ikke har reageret før.. men min comp.køre som den skal så den har nok bare haft brug for at køle lidt af.