Avatar billede jebusk Nybegynder
18. januar 2004 - 14:24 Der er 8 kommentarer

nec 1300a svarer ikke efter opgradering

Jeg har opgraderet min firmware fra 1,09 til 1,0A
på min Dvd brænder nec 1300 a og nu siger computeren når jeg starter op at det er en nec 1100, men jeg kan overhovedet ikke komme i kontakt med brænderen, den står kun og blinker hele tiden, Er den kaput ? og kan bare smides ud eller er der et program der kan redde den
venligst Jebu
Avatar billede stoltenborg Nybegynder
18. januar 2004 - 14:29 #1
Flash den igen med det gamle firmware
Avatar billede jebusk Nybegynder
18. januar 2004 - 14:44 #2
Jeg kan ikke flashe den for den kan finde brænderen ,men jeg kan godt se i windoe ws at der en brænder , men der stå den som en nec 1100 ?
Avatar billede stoltenborg Nybegynder
18. januar 2004 - 14:51 #3
Findes der ikke et DOS flash program ?
Avatar billede jebusk Nybegynder
18. januar 2004 - 14:59 #4
Jeg ved det ikke, men hvis et dos flash program kan gøre at jeg kan komme i kontakt med drevet prøver jeg gerne dette.
Avatar billede jebusk Nybegynder
18. januar 2004 - 15:02 #5
Jeg har liget prøvet at flashe  med 1,08 firmware men den kan overhoved ikke finde drevet
Avatar billede stoltenborg Nybegynder
21. januar 2004 - 12:16 #6
Lydder som en ny brænder. Har du evt. prøvet at kontakte NEC ? Måske garantien dækker....
Avatar billede jebusk Nybegynder
22. januar 2004 - 00:03 #7
Jeg har garanti men det er noget med at sende den til Belgien i 3 - 4 ugers tid,
men det er nok løsningen ...Suk........
men tak for foreslagende
Avatar billede stoltenborg Nybegynder
23. januar 2004 - 02:24 #8
Synes du bør lukke ?

-Og held og lykke med ombytningen ;-)