Avatar billede dennis_p Nybegynder
17. januar 2004 - 18:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problem med lyden når headset er sat til

Jeg har et audigy2 lydkort, et par altec lansing AHS-502 ørebøffer. Når jeg bruger headsættet er det lige som lyden er meget lav og der mangler lyde her og der når man spiller.

Når jeg bruger mine højtaler er der ikke noget problem.

Det er formentlig et eller andet jeg skal have justeret eller slået til/fra. Eller hvad ???????????????
Avatar billede ird Praktikant
17. januar 2004 - 18:21 #1
kan du ikke skrue op for headset lyden unden lydfunktioner i styrtesystemet
Avatar billede ird Praktikant
17. januar 2004 - 18:22 #2
altså start>kontrolpanel>lyd og lydenheder>
Avatar billede ird Praktikant
17. januar 2004 - 18:24 #3
Du har selvfølgelig sat dit headset i den rigtige udgang? Og checket at jack-stikket sidder helti bund. Hvis det ikke er sat ordentlig i, vil lyden være meget svag, og typisk kun mono.
Avatar billede dennis_p Nybegynder
17. januar 2004 - 18:44 #4
det der har jeg ikke helt forstår, at efter jeg havde geninstalleret mit system virkede det perfekt uden at have rørt noget, så jeg begyndte på en gang DC lige pludeselig efter en times tid begyndte det så igen, med at nogle lyd effekter forsvandt.

Samtidig med at den mutede lyden.
Avatar billede dennis_p Nybegynder
17. januar 2004 - 18:46 #5
Nå ja, headsættet er sat rigtigt, har checket det et par gange, samt manualen.
Avatar billede pz_mavz Nybegynder
17. januar 2004 - 18:53 #6
Prøv at gå Start-Kontrolpanel-Lyd
og skru op for den.. ellers tryk på advanceret nede hvor der er vidst 2 højtalere og vælg derefter Hovedtelfoner i Steroe...

MVH. Pz_Mavz.. håber det kan hjælpe dig ellers tryk på Ydeevne og vælg max i begge!..
Avatar billede ird Praktikant
17. januar 2004 - 19:19 #7
Det er vist foreslået Kommentar: ird
Avatar billede ird Praktikant
18. januar 2004 - 19:48 #8
hvordan gik det
Avatar billede dennis_p Nybegynder
20. januar 2004 - 22:47 #9
Der er en fejl i hører bøfferne, jeg fandt ud af det ved at låne et par andre magen til.
Avatar billede dennis_p Nybegynder
20. januar 2004 - 22:49 #10
Men ellers skal i have tak for hjælpen.