Avatar billede funk-ztar Nybegynder
13. januar 2004 - 15:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

god html chat

jeg leder efter en god, men gratis html chat på engelsk, til min hp som udelukkende skal kunne bruges af folk på mit website og ikke have forbindelse udtil. Et plus ville være hvis man også som admin kunne smide folk ud, og hvis maskinen automatisk smed folk ud som spammede.
Avatar billede nak-m Nybegynder
13. januar 2004 - 15:16 #1
Hvad mener du med "html chat"? Du kan ikke lave en chat udelukkende i html.
Avatar billede funk-ztar Nybegynder
13. januar 2004 - 15:17 #2
hva så da? for jeg arbejder bare med en meget simpel page-builder på yahoo
Avatar billede keysersoze Guru
13. januar 2004 - 15:27 #3
en chat kræver en serverside teknologi som fx asp eller php - som minimum kan man måske lave nogle finurligheder vha javascript.

Løsninger til dette burde du kunne finde på www.html.dk, www.activeserverpages.dk, www.netcoders.dk og www.script.dk.

Men i det jeg forstår ved en "page builder" som yahoo formentlig har - så kan det ikke lade sig gøre :o/
Avatar billede funk-ztar Nybegynder
13. januar 2004 - 15:43 #4
det ser desværre ud til at ingen af disse sider har nogle koder som er simple nok
Avatar billede nak-m Nybegynder
13. januar 2004 - 15:45 #5
Du finder ingen chat, der er "simpel" :)
Avatar billede keysersoze Guru
13. januar 2004 - 16:00 #6
og det har du konkluderet på et kvarter? det må siges at være imponerende!

nå - men tak for hjælpen...