Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2004 - 18:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PC Højtaller til billige penge.

Er der nogen der kan anbefale et par billige pc højtaller som ikke er super grime?
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
10. januar 2004 - 18:48 #1
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=710142&ref=edbpriser
Altec Lansing 120, Black, 2 Speakers, 2W. 119 kr, men forvent nu ikke HiFi til den pris, en clokradio lyder formentlig bedre
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
10. januar 2004 - 18:56 #2
http://www.pcfocus.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=2503

Disse - Logitech Z-220 skulle faktisk give en gør lyd og ser efter min mening ikke grimme ud... med porto koster de 397,- - hvis det altså så ikke er for meget, så er de et godt bud - synes jeg :D
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2004 - 19:03 #3
Jeg ville helst have nogle uden Supwoofer for jeg har ikke ret meget plads!
Der er også mange billige på edbpriser, men hvis de alle lyder som en clockradio er der jo ikke meget ved det!
Lige nu har jeg de gamle kasser 'Trust Soundwave 10' de har god lyd, men det er noget lort mht. brum støj.
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
10. januar 2004 - 19:17 #4
Har selv Creative I-Trigue 2.1 3300, ganske vist med sub (det er ligesom nødvendig for at få lidt dybbas) kan fåes til 623 kr set på edbpriser.dk. De spiller fedt og ser fede ud, selv kæresten kan lide dem.
Avatar billede kejser2004 Nybegynder
10. januar 2004 - 21:08 #5
Altec Lancing til 199-399 med subwoofer er et godt valg. www.edbpriser.dk
Avatar billede topboy Nybegynder
12. januar 2004 - 12:54 #6
Jeg har købt et sæt Logitech Z-220 som esbweb anbefaler i Fona til
min søn. pris = 349 kr
Og vi synes at de er alle pengene værd, både til spil/musik
der er en virkelig god bas og lyd i og så kan man selv indstille hvor
meget bas man vil have på.
Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
12. januar 2004 - 21:20 #7
De har nogen enten i fakta, løvbjerg  eller aldi.. kommer an på om de er udsolgt.
De koster ikke mere end 100 kr og spiller sgu fint.
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2005 - 13:21 #8
lukket!