Avatar billede kartellet Nybegynder
09. januar 2004 - 09:28 Der er 5 kommentarer

full screen projekter og getURL

Kører med en full screen projekter fil der har en getURL - hvordan får man den kaldte browser til at lægge sig ovenpå og ikke nedenunder projekteren???? Gruble, gruble
Avatar billede minus Nybegynder
09. januar 2004 - 09:29 #1
alt+tab
Avatar billede kartellet Nybegynder
09. januar 2004 - 09:35 #2
Jeg mener hvordan scripter man det inde fra flash.....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. januar 2004 - 10:45 #3
Ved ikke helt om det virker men prøv med :

getURL("java script:win=window.open('www.tv2.dk','win');win.focus()");

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. januar 2004 - 10:45 #4
Tvivler lidt på at det vil du da projektoren ikke indeholde nogen javascript parser.
Avatar billede kartellet Nybegynder
09. januar 2004 - 10:57 #5
Et godt bud men du har ret!!! Det fungerer desværre ikke......