Avatar billede alimondo Nybegynder
06. januar 2004 - 14:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilet video redigeringskort skal jeg købe til mit canon mvi630

Jeg skal bruge et redigeringskort - jeg er meget i tvivl om hvilket kort jeg skal købe? Det skal bare kunne overfører gennem DV kablet (FireWire)

Hvilket kort anbefaldes der?
Avatar billede jensendk Nybegynder
06. januar 2004 - 14:28 #1
Til firewire,  bare et almindeligt.. hold dig fra pinnacle, men elers et hvilket som helst FW kort..
Avatar billede tre Nybegynder
06. januar 2004 - 14:28 #2
Jeg købte et InnoDV til under 200 kroner for 1,5 år siden, og er fint tilfreds med det.
tjek www.edbpriser.dk

Der følger ikke noget software med, men du kan måske også bare nøjes med Windows Movie Maker.

Det kommer jo helt an på hvordan du ønsker at redigere og til hvilket brug
Avatar billede alimondo Nybegynder
06. januar 2004 - 14:41 #3
Jeg skal bare overfører film til min computer - er llidt i tvivl om de kort du henviser til er et I/O kort og er det bare dem man skal bruge?
Avatar billede tre Nybegynder
06. januar 2004 - 14:43 #4
Jeps - det er bare sådan en - Input/Output Firewire

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1314787892
Avatar billede tre Nybegynder
06. januar 2004 - 14:44 #5
Så tager du det firewire kabel som følger med kortet og forbinder kameraet.

I Windows Movie Maker kan du finde dit kamera og optage derfra.