Avatar billede doit Nybegynder
06. januar 2004 - 10:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min publisher laver mærkelige farver.

Min publisher har sådan en mærkelig lilla farve, og jeg kan ikke skifte den nogen steder, det virker som der er en fejl, men jeg har lige prøvet at slette det, har også slettet alt i RegDatabasen, så det burde være helt væk.

Og selv om jeg installerer det igen, er det samme problem.

Det er Publisher 2000.

Se evt. et billede af det her.

http://www.danmarkdownload.dk/publisher.jpg

Det skulle jo være hvidt og ikke de mærkelige farver.
Avatar billede jps6kb Novice
06. januar 2004 - 14:22 #1
Kan man ikke sætte temaer i publisher ??
Avatar billede doit Nybegynder
06. januar 2004 - 15:17 #2
Jo men det er som om farveskemaet er helt smadret.

Kig her på dette billede.

http://www.danmarkdownload.dk/publisher2.jpg
Avatar billede jps6kb Novice
06. januar 2004 - 15:21 #3
Hmm... jeg mener om man ikke kan sætte udseenedet op... (ligesom skrivebordstemaer) ??
Avatar billede doit Nybegynder
06. januar 2004 - 15:28 #4
Nu fik jeg det til at virke, ved at gå i ----> Funktioner ----> Instillinger

og så fjerne fluebenet i "TILPAS SKÆRM- OG UDSKRIFTSFARVE.

Men på de andre computere, laver den ikke rav i det, men nu kan man da holde ud og sidde og arbejde med det.

Tak fordi du ledte mig på sporet, havde ellers været alt rundt uden held.
Avatar billede doit Nybegynder
06. januar 2004 - 15:28 #5
Kom lige med at svar, så får du point.
Avatar billede jps6kb Novice
06. januar 2004 - 15:30 #6
Hehe ... bare i orden. ;) Takker
Avatar billede asterix92 Nybegynder
04. marts 2004 - 09:41 #7
Jeg har haft samme problem og fik det løst ved hjælp af dit svar. Jeg kan blot ikke få programmet til at gemme indstillingen fra gang til gang. Jeg skal sålede ind og fjerne fluebenet hver gang jeg åbner publisher.
Avatar billede doit Nybegynder
04. marts 2004 - 09:50 #8
Asterix92 Jeg skal også fjerne fluebenet hver gang jeg laver et nyt Pub dokument, det er kun dem jeg har lavet og som er gemt, hvor den holder instillingen.

Så det er selvfølgelig lidt irriterende at man skal fjerne det flueben hver gang :)

Men hovedsagen er at man kan få det til at virke.