Avatar billede hellswonars Nybegynder
02. januar 2004 - 17:47 Der er 6 kommentarer

min skærm bliver sløret ude i siderne

hej jeg har en samsung SyncMaster 957MB,
den bliver lidt sløret ude i siderne mere og mere for hver dag... og den står uden at noget kan irretere den.. fx. højtalere og sådan noget... den er godt et halvt år gammel..... kan jeg gøre noget eller skal jeg sende den ind.. men så tager d jo bare 50 år før man får en ny
Avatar billede c-holst Novice
02. januar 2004 - 17:52 #1
jeg ville skyde på en defekt. kan du ikke låne en anden skærm, for af den vej at sikre sig at der ikke er noget i vejen med din pc.

hvad med også at tjekke dit vgakabel når du er ved det.

virker den anden skærm, og virker din egen skærm fx heller ikke hos en anden, ville jeg nok få den sendt til reperation
Avatar billede c-holst Novice
02. januar 2004 - 17:53 #2
der ikke noget muligheder for at resette skærmen. har du pørvet at tage stømmen fra den. har du den seneste driver. hvad skal jeg ellers spørge om

er det ved alle applikationer
Avatar billede bleze Nybegynder
02. januar 2004 - 17:55 #3
Prøv "Degause"...
Avatar billede hellswonars Nybegynder
02. januar 2004 - 18:00 #4
jeg har prøvet at sætte den til en anden computer....:-(
Avatar billede c-holst Novice
03. januar 2004 - 09:14 #5
hvad er det lige degause er?
Avatar billede lede Nybegynder
04. januar 2004 - 03:29 #6
Der er 3 års on-site ombytning på Samsung skærme, altså ingen ventetid (er det ikke dejligt at verdens bedste skærme bliver bakket op af en lige så god service), så anmeld den til infocare og få den byttet.