Avatar billede scheff Nybegynder
01. januar 2004 - 17:02 Der er 2 kommentarer

Hvordan installere jeg Plugins på gameservere?

Nu er jeg ikke skide erfaren GameHoster men vil meget gerne lærer det hvilket styre system ville være det optimale at starte i ??? Vil også gerne spørge om der muligtvis var en som kunne hjælpe mig det at smide WWCL Plugin på en game server ka nemlig ikke finde ud af! Jeg tænker nok mest på Counter-strike når jeg siger Gameservere. Men evt. en som kan hendvise til en hjemme side hvor jeg kan læse mig til hvordan man skal installere de forskellige plugins=)

MvH Simon..
Avatar billede odysseus Nybegynder
06. januar 2004 - 20:30 #1
jeg er ikke super stærk i det gaming. men fleste CS servere er jo linuxbokse. Du kan bruge hvad som helst linux. Jeg vil anbefale red-hat pga. det meget nemme rpm-system. Så skal du bruge wine til at køre CS med.
Avatar billede sfinx Nybegynder
21. maj 2004 - 14:47 #2
jeg ville anbefale debian... installationen er svær men når du er kommet forbi den så er apt systemet enormt lækkert og der skal du ikke rode med dependencie problemer hvilket tit er tilfældet i distrubtioner uden pakkesystem... men der er meget hjælp at hente på www.debianguiden.dk der finder du rigtig meget godt hjælp :) desuden er grafik også noget du skal vælge til, hvilket er en godt ting mht. servere ;)