Avatar billede mnv Nybegynder
19. januar 2001 - 12:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søge form.

Kunne det ikke være muligt at lave en søge formular så det er lettere at se om der er andre der har stillet samme spgm.
Avatar billede kasseper Nybegynder
19. januar 2001 - 12:07 #1
Hmmm. mnv er du ny her ???
Det ser ud til at admin er ved at opdatere deres søgefunktion, ellers kan man normalt klikke på linket søg udet til venstre....
Avatar billede kasseper Nybegynder
19. januar 2001 - 12:07 #2
og et hurtigt kig på hans point viser at det er han/hun ikke....hvor har du været ?????
Avatar billede mnv Nybegynder
19. januar 2001 - 12:14 #3
Det er ikke godt at vide!!!!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. januar 2001 - 12:45 #4
Som skrevet er vores søgefuktion lige nu ikke-fungerende. Vi ved den er vigtig, og laver den så snart vi har tid.
Avatar billede hotpop Novice
23. januar 2001 - 13:31 #5
søgefunktionen virker nu godt nok selv om den kører på google