Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
31. december 2003 - 15:54 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Kan denne ses?

Hej.
Kan I se denne start side?? Og i så fald, hvor længe er den om at loade?
Skal der en preloader på?

tnx Ulrik
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
31. december 2003 - 15:54 #1
Avatar billede nak-m Nybegynder
31. december 2003 - 15:58 #2
Ja, jeg kan se siden :), den tager et stykke tid om at loade helt færdig - jeg estimerer det til omkring 30 sek. Jeg synes godt du kunne smide en lille preloader på.
Avatar billede lange Nybegynder
31. december 2003 - 16:00 #3
Nope, til gengæld loader den hurtigt ;)
Avatar billede esoulman Nybegynder
31. december 2003 - 16:01 #4
virker fint :)
Avatar billede nak-m Nybegynder
31. december 2003 - 16:13 #5
lange / esoulman: Er I seriøse med, at den ikke tager tid om at loade ved jer? Jeg har 1mbit forbindelse, og skal vente - det kan ikke være meningen. Er godt klar over, at animationen starter med det samme osv., men den loader altså stadig nede i statusbaren ved mig, og filmen går også i stå midtvejs. Hvilke forbindelser har I? :)
Avatar billede klamse Nybegynder
31. december 2003 - 16:15 #6
me2 har også 1mbit og .... Det samme som nak-m ;D
Avatar billede stone Forsker
31. december 2003 - 17:28 #7
ventede ca. lidt over 1 min har 512, man er gået kold inden den er færdig
Avatar billede lange Nybegynder
01. januar 2004 - 04:40 #8
well, jeg har 2mbit og ingen Flash plugin installeret - sidstnævnte er grunden til at den loader hurtigt, fordi den loader overhovedet ikke
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
01. januar 2004 - 16:32 #9
ok, det vil så ihvertfald sige, at den skal have en preloader.... men kan man godt tillade sig at lade "publikum" vente så længe for den smule det er??
Og hvad kan man gøre for at gøre filmen hurtigere til at loade??
(Jeg tænker på, hvad hvis man har modem - det er der jo folk der stadig har :)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
01. januar 2004 - 19:37 #10
Det ta'r alt alt for lang tid... så du skal helt klart ha' en preloader på. Jeg er ret sikker på, at du har mistet alle dem med modem, som det er nu. Hvad fylder det?
Derudover skal du nok også lige huske at ændre sidetitlen, så der ikke står, at swf'en er lavet med swish. :)
Avatar billede nak-m Nybegynder
01. januar 2004 - 22:31 #11
ulrikhjul:
Prøv at få filmen til at fylde så lidt som muligt. Du kan evt. optimere dine billeder så meget som muligt, uden at det bliver grimt, før og efter du lægger dem i filmen. Trim også filmen for ubrugte/unødvendige elementer hvis sådanne er til stede. Lav en preloader. Hellere det end at filmen "knækker".
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
28. februar 2004 - 22:54 #12
tak for det
Avatar billede stone Forsker
29. februar 2004 - 01:42 #13
synes du skulle ændre statusbaren så der ikke står swish movie-velkommen3.swi-swishzone.com