Avatar billede jabberdino Nybegynder
30. december 2003 - 20:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Musik CD til MP3

Jeg kigger efter et gratis program fra tucows eller lign hvor jeg kan download en musik CD til min computer og brug programet for at konvertere den til MP3 format.

Nikl
Avatar billede kraka Nybegynder
30. december 2003 - 21:47 #1
Brug et program der hedder CDex led i google og du har det. Ellers svar så skal jeg finde en adresse eller sende det til dig
Avatar billede kasper76 Nybegynder
30. december 2003 - 22:39 #2
nero kan også decode i wave eller mp3 hvis du bruger det?
Avatar billede kraka Nybegynder
30. december 2003 - 23:26 #3
Ja og det kan den nye winamp også. CDex fylder dog kun 1.55 MB og kan selv hente alle oplysninger (kan Nero og Winamp også :-).  Jeg CDex er et let og godt program at bruge. Det kan også lave mp3'er tilbage igen så du kan brænde en almindelig cd til kammeraten. Det er ikke ulovligt da kvaliteten er lidt dårligere end CD kvalitet :-)