Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
27. december 2003 - 20:02 Der er 1 løsning

BLAT - udsende nyhedsbrev

Jeg er blevet anbefalet at bruge BLAT
(http://www.blat.net) til udsendelse af mails til medlemmer af mit
nyhedsbrev. Det virker også ganske fortrinligt hvis jeg sender i mindre
"portioner" ad gangen (<ca. 400), men forsøger jeg at sende til flere på
én gang får jeg blot en besked om at "Programmet har udført en ulovlig
handling og afsluttes".

Er der nogen der har en mulig løsning der kan afhjælpe problemet, eller
eventuelt forslag til et alternativt program der virker ligesom Blat
hører jeg meget gerne om det...

På forhånd tak og glædelig jul, go påske og alt det der til jer alle
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
03. januar 2004 - 20:34 #1
Spm. lukkes.
En opdatering af programmet tilsendt fra programmøren løste problemet.