Avatar billede ginad1 Nybegynder
18. januar 2001 - 13:34 Der er 40 kommentarer og
1 løsning

Logo Hjælp =>>>>> Gode point !

Hejsa, jeg står og skal bruge et logo HER og NU til et projekt.

Firmaet hedder; Rude Job & Communikation,

Vi afholder kurser i communikation, kompetence, personligheds udvikling m.m

Vi skal bruge et logo der beskriver ovennævnte, gerne med noget menneskeligt som bagrund, gåndtryk ell lign (Som nokia laver deres reklamer) Ell. se hvad du kan finde på, men det skal under alle omstændigheder være konservativt og stilfuld.

Kan du hjælpe ? Her & Nu ? Plzzz, det haster nemlig meget.

Tak for nu.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. januar 2001 - 13:36 #1
Nu er jeg vist lidt hård:

1) Sæt stavekontrol på jeres firmanavn.

2) Skal du bruge et logo med fotos på, skal jeg først ud at købe rettigheder til et sådant.. det kan jeg ikke gøre for 150 points!
Avatar billede ginad1 Nybegynder
18. januar 2001 - 13:40 #2
Det var vist en lille fejl; Rude Job & Kommunikation, alle kan vel skrive forkert ;|

Jeg har ikke sagt fotos, jeg sagde menneskelig baggrund ELL. LIGN. screening ell klipning i billeder af mennesker ell lign. ligger vist temmelig frit af på nettet, eks på freegraphics.com ell. havd et nu hedder.

Men du kan jo også lade være med at hjælpe hvis du mener det er så besværligt.

Tak for nu.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. januar 2001 - 13:44 #3
Hvis du kan tage til takke med en gratis billede... så vil jeg gerne forsøge at lave noget.

;o) Det var ikke min mening at være grov. Jeg skirver forkeert jhele tidden ;o)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. januar 2001 - 13:58 #4
Man jeg synes nu at et firma der arbejder med kommunikation skulle få lavet noget ordentligt. Det betaler sig altid i længden.
Avatar billede ginad1 Nybegynder
18. januar 2001 - 14:00 #5
Jammen , det vil da gerne (=, du virker til at have styr på det, så jeg har den vel om 10 min så *grins* (=

Tak, ser frem til det
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. januar 2001 - 14:02 #6
Vil du gerne have lavet noget ordentligt? Jamen, det kan jeg sagtens klare ;o) bare ikke på 10 min. for 150 points.
Avatar billede ginad1 Nybegynder
18. januar 2001 - 14:10 #7
lol, så brug en time ell. 2, 150 point er da egentlig ok for et logo ell hvad. (=

Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. januar 2001 - 14:12 #8
Helt ærlig, er du seriøs eller hvad? Kan jeg også købe jeres firma til en opgave for nogle points?
Avatar billede ajh Nybegynder
18. januar 2001 - 14:25 #9
vi arbejder gerne gratis mens vi spiser vore luftfrikadeller med skysovs ???

jeg gør ikk :o)
Avatar billede ginad1 Nybegynder
18. januar 2001 - 14:31 #10
OMG, hvad er dette, man beder om hjælp til noget og så kommer svinerne bare, der hvor jeg kommer fra kender vi begrebet ironi. Det tager jo vel den tid det tager, men eftersom jeg sagde at det haster, mente jeg jo ikke imorgen, så tag lige en slapper.

Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. januar 2001 - 14:32 #11
det er ikke så meget det med tiden... men ville du selv arbejde gratis?
Avatar billede ginad1 Nybegynder
18. januar 2001 - 14:36 #12
lol, vi snakker jo ikke om projekt eiffel tårn her, så jeg forstår ikke helt hvad du mener med gratis.

Eksperten er efter hvad jeg kan huske et redskab man kan bruge til at hjælpe andre, give gode råd, og lave ting \"HVIS MAN HAR LYST\".

Hvis i er her for at tjene penge for at lave sådanne ting, så er det vist der forkerte sted.

www.asp.dk har vist rubrikker til folk der tager penge for at hjælpe folk (=
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. januar 2001 - 14:37 #13
*suk*
Avatar billede ajh Nybegynder
18. januar 2001 - 14:47 #14
ginad1> et logo skal udtrykke en hel del, og det tager tid at lave et sådant, et logo i huhejvildedyr dur ikke i langt de fleste hvis ikke alle tilfælde...

vil du virkelig gerne have en eller anden rookie til at lave firmaets logo ? ..

de fleste firmaer har den holding at et logo er noget man beholder til evig tid... eller noget nær det..

og nej.. jeg er her bestemt ikke for at tjene penge ..jeg er her for at oplyse dig om at det du beder om er urealistisk for point...
jeg har et fuldtidsjob hvor time prisen er omkring 600,-  og har slet ikke tid til at lave noget så tidskrævende som et logo for andre end vore betalende kunder.

og jeg gider slet ikke kommenterer på det med svin...

//ajh
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. januar 2001 - 14:49 #15
yes... godt skrevet ajh. så slap jeg for det.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. januar 2001 - 14:49 #16
Kan du ikke få dem her til at lave det?

http://www.freestyle-media.dk/
Avatar billede ginad1 Nybegynder
18. januar 2001 - 15:16 #17
og jeg gider slet ikke kommenterer på det med svin... *** hmm, begrebet svineren = i min ordbog betyder \"jordet\" så slap lige lidt af, det er ikke mig der er uhøflig her Mr. AJH.

Og, lol, freestyle-media, næhh, godt nok kender jeg dem allesammen, men det skulle jo være efter arbejde, og det kan jeg desværre ikke vente på.

L8terz ;|
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. januar 2001 - 15:17 #18
Hvorfor efter arbejde? Gider de ikke arbejde gratis for deres ven i arbejdstiden? Hvorfor er det så lige du tror vi gider?
Avatar billede ajh Nybegynder
18. januar 2001 - 15:26 #19
ginad1> jeg er bestemt ikke en MR

\"og så kommer jordet (svinerne) bare, der hvor jeg kommer fra kender vi begrebet ironi. \"
ja hvis du kan få noget fornuftigt ud af den sætning så er det fint med mig....

og jeg har iøvrigt aldrig været uhøflig overfor dig  mr.

Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. januar 2001 - 15:28 #20
ajh >> lad os stoppe den her.
Avatar billede ginad1 Nybegynder
18. januar 2001 - 15:29 #21
Start: 18/01 2001 13:36:33
Slut: 18/01 2001 15:26:56

Har fået det lavet af en anden, np, det var ellers hyggeligt med en lille chat
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. januar 2001 - 15:31 #22
I lige måde gina.. må vi se resultatet :o)
Avatar billede ajh Nybegynder
18. januar 2001 - 15:43 #23
nil.dk> dont worry :o)  jeg er skam meget fredsommelig, specielt fordi jeg har en rimlig god ide om hvem ginad1 er :o) har nemlig arbejdet for fm :o)  but no more
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. januar 2001 - 15:46 #24
ajh >> jeg mente bare at jeg ikke gad diskutere med ham(hende?) længere ;o)

Jeg undrer mig bare over at i hans minisite er der et link til www.underwear.dk - og på den side står der at det er designet af Freestyle Media ... hvorfor får han så ikke dem til at lave det logo?
Avatar billede ajh Nybegynder
18. januar 2001 - 15:50 #25
nil.dk> det ved jeg ikke, det  koster penge ?

Siden er også designet af Freestyle Media A/S, designeren arbejder der ikke mere så det kan da godt være det er et problem ?

Hvad syntes du om sitet ellers ...altså bortset fra at der er julemusik i et popupvindue og en december konkurrence ? (det er ikke mig der har lavet det) ..

//ajh
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. januar 2001 - 15:53 #26
Underwear.dk ?

Det ser fint ud.
Avatar billede ginad1 Nybegynder
18. januar 2001 - 16:07 #27
haha, du hedder vel ikke anja ? og jo det er jo markus der har lavet siden, så ved du vel også hvem jeg er hahaha
Avatar billede ginad1 Nybegynder
18. januar 2001 - 16:11 #28
Vi har skam selv nogle ganske kreative folk, ligesom hos www.w4b.dk (yes i know) vi ligger bare på www.athena.as.

Men dette var altså en venne tjeneste for en kolegas mor, så er det lidt svært at sætte at sætte interne folk til at lave et stykke arbejde (=, derfor var det vel på sin plads med en \"bitte smule\" OUTSOURCING AF \"TINGEN\". Men det er ok, jeg får det lidt senere og i må da gerne se hvad det blev til (=
Avatar billede ajh Nybegynder
18. januar 2001 - 16:16 #29
glæder os til at se det mark :)
Avatar billede ginad1 Nybegynder
18. januar 2001 - 16:17 #30
Hils Markus og bed ham lige slå på tråden (=
Avatar billede hypermind Nybegynder
18. januar 2001 - 16:21 #31
Hvem nævnte mit navn ?? ... sagde den gamle bukkebruse :-)
Avatar billede hypermind Nybegynder
18. januar 2001 - 16:22 #32
Er det ham fra www.underhyler.dk ? :-))
Avatar billede ginad1 Nybegynder
18. januar 2001 - 16:28 #33
hahaha, hej sexy, long time no c no hear, går det godt nede i w4b ? jeg er jo nede hos www.athena.as og det er skam ganske fjong.
Avatar billede hypermind Nybegynder
18. januar 2001 - 16:32 #34
Det glæder mig at høre at du har fundet et fornuftigt arbejde ;-)
... og så kan jeg se at der allerede er pyntet op til jul på hjemmesiden .. ];>
Avatar billede ginad1 Nybegynder
18. januar 2001 - 16:33 #35
du ved vist hvad jeg vil sige (=
Avatar billede ujdesign Nybegynder
18. januar 2001 - 17:38 #36
Hvad er forskellen på et logo til en hjemmeside og et banner?
Hvis logoet skal på hjemmesiden, skal man jo også kende baggrunden.
Avatar billede ujdesign Nybegynder
18. januar 2001 - 17:39 #37
Hvis du har fået det lavet, hvorfor lukker du så ikke spørgsmålet?
Avatar billede ginad1 Nybegynder
15. februar 2001 - 11:55 #38
Lukke, lukke, lukke, and who do we do that, lol
Avatar billede ginad1 Nybegynder
15. februar 2001 - 11:55 #39
*how
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. februar 2001 - 22:12 #40
Skriv \"lukket\" marker ude til venstre at det er et svar, og marker dit navn --> accepter.
Avatar billede ginad1 Nybegynder
20. februar 2001 - 16:18 #41
\"Lukket\"