Avatar billede maniacdog Nybegynder
17. januar 2001 - 18:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Automatisk login på www.eksperten.dk ? (Admin + i andre)

Godaften

Jeg ved godt dette måske ikke lige er den rigtige kategori men jeg vil lige stille det for og være \"sikker\" på at admin ser dette.

Her i dag (hele dagen) har jeg haft problemer med og få www.eksperten.dk til automatisk og logge mig ind.
Er der andre der evt. ved hvorfor eller måske admin?
Nogen andre der har samme problemer?
Avatar billede tpiil Nybegynder
17. januar 2001 - 18:11 #1
velkommen til nummer 2001 der spørger om det idag, prøv at chekke tidligere spørgsmål så finder du ud af et svar måske :)
Avatar billede blood Nybegynder
17. januar 2001 - 18:11 #2
Nu har dette været oppe 23 gange idag GÅ VÆG!!!! ;-)

Eksperten.dk er ved at skifte server og har ikke fået det hele klar
Avatar billede maniacdog Nybegynder
17. januar 2001 - 18:14 #3
hmm
okayokayokay, undskyld men jeg er altså ret træt. Har været på natarbejde til klokken lort og været på arbejde til klokken nu.

Sorry!
Avatar billede tpiil Nybegynder
17. januar 2001 - 18:16 #4
blood >> tag det lige med ro ikke :)

maniacdog >> det går nok :)
Avatar billede dar Nybegynder
17. januar 2001 - 19:58 #5
blood>> Hva er det for en væg der skal gå....?