Avatar billede clr Nybegynder
15. december 2003 - 15:47 Der er 5 kommentarer

answerfile til installation af Office2000

Til WindowsXP og 2000 kan man lave en answerfile som indeholder alle de informationer somskal bruges under installationen.

Jeg har mener at man kan gøre det samme med Office2000, men hvordan ???
Avatar billede angak Nybegynder
15. december 2003 - 16:10 #1
Avatar billede krasmussen Nybegynder
15. december 2003 - 16:31 #2
Du kan også bruge Office ressource Kit, SMS-Server osv. osv.
Avatar billede clr Nybegynder
16. december 2003 - 12:01 #3
angak - den vejledning lægger op til at man skal kopiere cd'en over på harddisk.

jeg vil gerne køre installationen fra den originale cd, og så "bare" have alle installationsoplysnignerne liggen i en fil, som enten er på en diskette eller på harddisken
Avatar billede angak Nybegynder
16. december 2003 - 12:03 #4
Hvis du kigger nederst på siden er der en syntax til installationen... Du kan lægge MST-filen på din harddisk, og køre setup.exe fra din CD
Avatar billede clr Nybegynder
16. december 2003 - 16:01 #5
jeg prøver at kikke på det igen...
men det bliver først på torsdag...