Avatar billede 1-line.dk Nybegynder
14. december 2003 - 17:28 Der er 5 kommentarer

Site vurdering

Tjek denne adresse og tilkendegiv jeres meninger !

http://www.1-line.dk/ref/
Avatar billede ducks Nybegynder
14. december 2003 - 17:31 #1
Opsætningen på nr. 2 er bedst. Men logoet på nr. er klart det bedste. Og så skal du forhåbentlig ikke bruge times new roman, nr. 2
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2003 - 17:35 #2
2 da jeg godt kan lide at det fylder hele skærmen.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. december 2003 - 17:37 #3
- Begge er fede designs, men synes at nr 2 er fedest..
- Som ducks skriver.. lad være med at bruge Times til menu teksten.. ser grimt ud..
- Der er vist noget galt med dit vote system jeg får en masse "Vent et øjeblik..." og derefter noget JavaScript kode..:

Vent et øjeblik... Vent et øjeblik... Vent et øjeblik... Vent et øjeblik... Vent et øjeblik... Vent et øjeblik... Vent et øjeblik... Vent et øjeblik... Vent et øjeblik... // ------------------------------------------ // (C) PeZZo Net & Multimedia // Homepage:www.pezzo.dk // Informations and admin site: gratis.pezzo.dk // ------------------------------------------ location.href = '';

Antallet af "Vent et øjeblik..." er skåret ned i dette indlæg.
Avatar billede mads.peder Nybegynder
14. december 2003 - 18:28 #4
Synes nr.1 er bedst da jeg finder det mest overskueligt
Avatar billede korfits Nybegynder
10. januar 2004 - 17:16 #5
hvis linket virkede ville det være lettere at vurdere