Avatar billede mannik Nybegynder
09. december 2003 - 22:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvor skal jeg lede efter fejlen

Jeg har en side der uploader filer og nu (endelig) virker den del. Men det er ikke alle billeder der bliver vist men alle billder ligger i mappen som de skal og linket er i databasen. Kan det være min database der driller ? Det er meget mærkeligt. Det vil gerne vise et billde der bliver upoloadet men måske ikke de 10 næste men som sagt, billederne bliver lagt og og linkene ligeså, hvad vil i evt. have af kode at se på ??
Avatar billede klaskeren Nybegynder
09. december 2003 - 22:44 #1
Prøv at lav et script som selv finder alle de filer der ligger i mappen og skriver dem til browseren... det er lidt smartere end alt det database halløj
Avatar billede mannik Nybegynder
13. december 2003 - 09:27 #2
jahh men det er ikke det jeg gerne vil , jeg skal kunne redigere i data. Jeg lukker denne tråd