Avatar billede m3q Nybegynder
09. december 2003 - 20:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Indkøbsvogn script?

Hejsa experter.. ejg har virkelig brug for et Indkøbsvognssript!... her er de kriterier den skal indeholde:

1. Den skal ike tage imod dankort, kredit kort, checks osv. den skal bare sende en email til min mailbox med informationer om bestilingen!

2. Skal selvfølgelig være på dansk.

3. Skulle kunne være nem at lave om på!

håber at en af jer vil være så venlig at hjælpe mig med dette problem!??

hilsen m3q
Avatar billede klaskeren Nybegynder
09. december 2003 - 22:45 #1
www.ktwebdesign.dk + 5000kr så får du lige det du søger
Avatar billede m3q Nybegynder
09. december 2003 - 22:49 #2
klaskeren - havde nu håbet på en billigere løsning ( har nelig set en del gratis man ku få, men kunne ikke finde ud af at konfigurere dem)
Avatar billede klaskeren Nybegynder
09. december 2003 - 23:07 #3
vil nu mene det er svært at lave en shop ud fra et standart script... men mindre du er heldig at finde et hvor din side lige passer ind...
Avatar billede m3q Nybegynder
09. december 2003 - 23:13 #4
klaskeren> så har jeg nok et problem... da mit budget ikke strækker sig til at bruge 5000kr. på et script!
Avatar billede kbonline Nybegynder
09. december 2003 - 23:14 #5
helt sikkert det bedste at få lavet et der passer til dig.

Men alternativt kan du jo oprette en her :
http://www.onlinesalg.dk/webshop/default.asp

Ganske gratis, og opfylder dine behov.
Men du er bestemt af deres designs
Avatar billede kbonline Nybegynder
09. december 2003 - 23:16 #6
PS har du selv et design det skal bygges ind i, og kan du selv opdatere en mdb database, kan vi evt. finde en pris omkring de 2K.
Avatar billede netro Nybegynder
11. december 2003 - 16:08 #7
http://www.opfinderen.dk/sites/?id=12

Jeg kan redesigne den til dig for 1000,-
Avatar billede m3q Nybegynder
11. december 2003 - 19:01 #8
til alle: jeg har ikke penge nok lige nu til at kunne give nogen et beløb over 200-300kr. for at omdesigne det!... bare så i ved det!
Avatar billede netro Nybegynder
11. december 2003 - 20:05 #9
Den kan være, at vi kan finde ud af noget alligevel, afhængig af hvor meget der skal laves om. Smid en mail med nogle detaljer. mn[fjern]@[fjern]opfinderen.dk
Avatar billede m3q Nybegynder
11. december 2003 - 20:24 #10
nertro> har sendt enmail til dig!
Avatar billede m3q Nybegynder
16. december 2003 - 21:45 #11
netro> jeg regner ikke med at du vil have point nu da du har fået penge???
Avatar billede netro Nybegynder
16. december 2003 - 21:58 #12
Nej, det må jeg ikke ifølge reglementet. Ellers tak.