Avatar billede pehory Nybegynder
07. december 2003 - 13:38 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Pris på cms system

Hvad koster et cms system som http://www.folkeskoleweb.dk/ at få lavet?
Hvad ville i tage for det?
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2003 - 14:39 #1
Skal du have lavet et, eller har du selv lavet et og skal sælge det?
Avatar billede keysersoze Guru
07. december 2003 - 14:49 #2
umiddelbart syntes jeg et det system der er demo på er meget uoverskueligt og jeg har svært ved at se hvad det i det hele taget kan - derfor kan jeg ikke umiddelbart sige hvad et sådant system ville koste.

Skal du have lavet et lignende system er det lettest at du kommer med din kravspecifikation så der er noget reelt at gå ud fra.

Er det derimod dig der har lavet det, så er der kun en i hele verden der kan sætte pris på det, og det er dig.

Er det bare for sjov skyld du skal have prisen - ja, så kan jeg desværre ikke svare :o/
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. december 2003 - 15:16 #3
skriv en mail til salg@pezzo.dk
Avatar billede tt-dk Nybegynder
08. december 2003 - 10:37 #4
skriv en mail til mig på th@websolutions.dk, har en løsning til dig til billige penge...
Avatar billede pehory Nybegynder
09. december 2003 - 18:04 #5
.
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. december 2003 - 18:05 #6
fandt du hvad du søgte?
Avatar billede keysersoze Guru
15. december 2003 - 19:33 #7
pehory >> hvis ikke det kommer en bedre forklaring end bare et punktum venter der en anmeldelse for misbrug herfra
Avatar billede fcs Novice
02. juni 2004 - 14:59 #8
Pehory>> Hvorfor tager du point selv, der er jo folk der forsøger at hjælpe dig? Det mindste du kan gøre er at give dem en forklaring. Kommentar udbedes.

FCS/Coadmin
Avatar billede pehory Nybegynder
09. juni 2004 - 12:19 #9
Ok - den første kommentar synes jeg faktisk er rimelig irellevant i forhold til spørgsmålet. Den næste kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget, da velkomne ikke kan overskue det system jeg linkede til. Derefter kommer der så to der bare angiver en e-mail adresse. Det var jo ikke ligefrem det jeg søgte. Jeg søgte et overslag på hvad de ville tage for det.
Kan godt se at det var rimelig latterligt at lukke med et punktum som svar 2 dage efter oprettelse og det undskylder jeg hermed!
Men jeg føler ikke jeg har behov for at give point for de givne svar.
Avatar billede unknown_someone Juniormester
09. juni 2004 - 13:13 #10
Der er meget stor forskel på hvorvidt du har et færdigt system du vil sælge - eller du vil ud og købe et. Vil du sælge afhænger det jo meget af den tid det har brugt, hvad du selv forventer at få ud af det etc - vil du købe kan du måske få noget færdigt der er gratis og du kan også gå til de store firmaer og give 1000-1500 bobs i timen... eller måske bare noget midt i mellem. Netop derfor spørger vi om baggrunden.

hvis man ikke kan se alt et system kan er det jo svært at komme med bud om hvorvidt det er godt eller skidt - og derfor om det reelt er noget værd.

At to giver en mailadresse som du ikke kan bruge er selvfølgelig forkert - men havde det ud fra dit spm fremgået tydeligere præcist hvad du ville (have en vurdering på et lignende - købe en lignende - eller noget helt tredie) så vidste folk også hvad de skulle svare på.

Hvis du mener vores kommentarer er irrelevante, dumme, intetsigende så får du jo slet ingenting ud af at lukke spm - så kunne du måske få mere ud af at spørge nærmere, svare på vores kommentarer etc.
Avatar billede keysersoze Guru
09. juni 2004 - 14:03 #11
meget enig - man får svar som man spørger. Jeg syntes nu alle har gjort det spørgsmålet tillader dem at svare - og er man ikke tilfreds med svarende er der jo rig mulighed for at spørge ydeligere eller i hvert fald i første omgang svare på de ting der bliver spurgt om i kommentarerne.
Avatar billede pehory Nybegynder
09. juni 2004 - 14:14 #12
Hvis i nu læste mit spørsmål: Hvad koster et cms system som http://www.folkeskoleweb.dk/ at få lavet?
"At få lavet" Dette siger i mine ører at det er noget jeg skal have lavet. Og "Hvad ville i tage for det?" det samme.
Jeg mener derfor at det er rimelig klart hvad jeg vil. At folk så ikke forstår det helt er jo ærgelidt.

Men som jeg sagde før. Jeg kan godt se jeg har handlet forkert! Jeg ville i dag uddybe mit spørgsmål da folk tilsyneladende ikke helt forstod hvor jeg ville hen.

Jeg kan jo ikke rigtig gøre mere. I er da velkomne til at komme med et bud på mit spørgsmål. Og så skal i selvfølgelig belønnes.
Avatar billede keysersoze Guru
09. juni 2004 - 14:29 #13
det er for så vidt ikke os der har problemet - skal du have lavet et sådant system og potentielle udbydere/sælgere så ikke kan forstå problemstillingen vil jeg da nærmere sige det er ærgerligt for dig... men smag og behag.

når nu spørgsmålet er lukket og du ikke spurgte ydeligere som der jo var rig mulighed for - så kan jeg ikke se det for værende relevant at svare.

Men nu er du kommet med din udmelding - hvis der så er mere at sige så kommer coadmin vel og siger til
Avatar billede fcs Novice
09. juni 2004 - 17:00 #14
Det er selvfølgelgi fair nok at man ikke kan bruge de kommentarer/svar der kommer, men det mindste man kan gøre er at forklare hvorfor man ikke kan bruge det eller svare på de spørgsmål der kommer undervejs. F.eks. svare du ikke uddybende på de ting spacemaniac beder om. Folk kan ikke læse tanker - så ville det jo være en hel del nemmere ;o)
Avatar billede fcs Novice
09. juni 2004 - 17:00 #15
Ups, glemte

FCS/Coadmin ;o)
Avatar billede pehory Nybegynder
09. juni 2004 - 17:11 #16
Er enig med dig fcs! Har også udskyldt dette. Kan vi se "sagen" som "afsluttet" eller hva'?
Avatar billede fcs Novice
09. juni 2004 - 17:25 #17
Pehory>> Ja, i mine øjne er sagen afsluttet ;o)

Hygge

FCS/Coadmin