Avatar billede crazy_legs Nybegynder
06. december 2003 - 19:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Age of Empires 2 på internet

Hey!

Jeg har et problem med at spille Age Of Empires: The Conquerors på Zone.com . Jeg kan fint komme derind, og jeg kan også godt gå ind i et room. Problemet kommer når host starter spillet, så går der 30 sekunder, hvorefter jeg får beskeden : Unable to join game.

Jeg har søgt inde på Microsoft.com og Zone.com , men de har tilsyneladende ikke noget svar. Jeg har den nyeste patch (1.0c), og jeg har også åbnet de porte der skal bruges i min firewall.

Hjælp...!
Avatar billede arg0n Nybegynder
06. december 2003 - 21:53 #1
Jeg havde samme problem tidligere....jeg er næsten sikker på at du ikke har egen ip.Det var mit problem.
Ellers et fedt spil.
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
07. december 2003 - 20:18 #2
har egen ip? mener du at jeg sider bag en router?
Avatar billede arg0n Nybegynder
08. december 2003 - 09:11 #3
Ja,eller er del af et netværk.
Da jeg havde problemet var det fordi hele ejendommen var tilknyttet et netværk.Vi havde hver en LAN ip.Ip'en "ud til verden" var den samme for os alle,så når jeg skulle connecte til et spil kunne modstanderen ikke forbinde til min pc....den prøvede at forbinde til hele netværket.
håber det gav mening.....jeg er ikke så skrap til internet fejlfinding :)
Jesper
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
15. februar 2004 - 10:01 #4
Jeg har prøvet at åbne alle porte i min firewall, og det hjalp ikke, men da jeg tog og satte computeren direkte til internetet virkede det hele fint...