Avatar billede xtr Nybegynder
06. december 2003 - 01:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Clanwar script

Hejsa, sidder og tosser lidt med en side som der driller lidt, kan ikk helt få lavet et system sådan man kan add clannwars og scoor fra siden af ..... en der ved noget om hvor man evt kan finde sådanne et henne .....
Avatar billede popsy Novice
06. december 2003 - 02:04 #1
Avatar billede xtr_ Nybegynder
06. december 2003 - 02:13 #3
heh du blir ved. kigger det lige igennem og så vender jeg lige tilbage men takker nu for din help..
Avatar billede xtr_ Nybegynder
06. december 2003 - 02:20 #4
hmm.. ja og nej der er nu lidt men ik noget der lige var mig brugbart... ville gerne ha det hele i "ren" html sider og ik alt muligt med cgi-filer og den slags.... og så gerne på engelsk.... tror ikk jeg var i skole den dag de havde tysk  ;(
Avatar billede xtr_ Nybegynder
06. december 2003 - 02:20 #5
argh sry ikk html ... php self
Avatar billede popsy Novice
06. december 2003 - 02:28 #6
hehe, forstår dig godt, hvorfor skal det være så indviklet:)

Men hvis du henter http://www.planetsmc.de/xtestf.html  <-- under downloads, så er alle filer med, incl en vejledning på tysk, som er det rene volapyk, samt alle php filer, som ikke er på tysk :)

Tror php snart er det eneste de ikke har oversat og synkroniseret ;)
Avatar billede xtr_ Nybegynder
06. december 2003 - 02:45 #7
hm.. heh ja og så er alt på sider tysk ;/ men hva

kigger på det og takker nu mange gange for din help
Avatar billede popsy Novice
06. december 2003 - 02:49 #8
:) Tysk er ikke det bedste i verden, så giv spørgsmålet lidt tid, der kan træffe at komme nogen der er meget klogere end mig :)

God weekend ;)
Avatar billede xtr_ Nybegynder
06. december 2003 - 02:50 #9
ye satser.. og thx du ilm....