Avatar billede kexe Nybegynder
05. december 2003 - 22:37 Der er 1 løsning

Kan ikke lukke comp pga VXD fejl

Hej Eksperter

Jeg har en gammel compaq som har kørt fint i lang tid, men igår fik jeg problemer da jeg skulle lukke den. efter "TADA!!" lyden går skærmen i blå med følgende besked på. --- En alvorlig undtagelsestilstand 0E opstod ved 0028:C29B20A4 i VXD PCIMP(01) + 00001C24 Det aktive program vil blive afsluttet --- . neden under er der de traditionelle muligheder (vilkårlig tast for at gå vidre og crtl-alt-del =genstart). når jeg så trykker på en vilkårlig tast går compen i sort, og jeg er nød til at slukke ved at holde knappen på compen inde.
Noget endnu særere er. at computeren senere tænder af sig selv med mindre jeg hiver stikket ud.

håber der er nogen der kan løse mit mysterie
Kexe
Avatar billede kexe Nybegynder
05. december 2003 - 22:45 #1
hmm..har tilsyneladende lst problemet selv, er dog ikke helt sikker på hvordan.
prøvede først at errstatte pcimp filen med samme fil fra en anden comp på netværket...da det ikke virkede slettede jeg den simpelthen, og nu er der ikke nogen problemer med at lukke ned. (ved ikke om der er andre bivirkninger endnu)