Avatar billede jan_l Nybegynder
05. december 2003 - 01:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

"Set Affinity" på en service og/eller et program. (SMT/SMP)

Hej

Er det muligt at sætte en service op,således at den automatisk tildeles en bestemt processor når den startes.

Kan man gøre det med et vilkårligt program ?
F.eks. via en switch i shortcuttet til programmet.

En gang for meget længe siden, synes jeg at have set en der kunne gøre, men jeg kan ikke huske om det var under NT4 eller WIN2k.
Avatar billede themyggekiller Nybegynder
05. december 2003 - 22:35 #1
Mener man kan bruge imageCFG.exe der ligger på installationscd'en. Her er en beskrivelse af værktøjet:
http://www.robpol86.com/tutorials/imagecfg.php

Mvh
TheMyggeKiller
Avatar billede jan_l Nybegynder
06. december 2003 - 18:53 #2
Hej

Simpelthen perfekt... Tak skal du ha'