Avatar billede tax Nybegynder
04. december 2003 - 14:25 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

internationale navne og hvad så?

Det er efterhånden ved at blive muligt at sætte æ ø og å ind i domænenavne.

Jeg har selv købt et domæne med en international karakter i. Dette domæne skal bruges til en hjemmeside og så skal det bruges til mail.

Spørgsmålet er følgende:

Hvilke problemer giver det?

Jeg ved, for hjemmesiders vedkommende, at browseren der anvendes skal være meget ny eller have et plugin. Det er en bagdel, men det vil blive rettet med tiden.

Med hensyn til mail. Hvordan er situationen der? Er drømmen om emailadressen "bedstes@æblebrød.com" uopnåelig?

Jeg vil gerne høre om folk der har prøvet at anvende dette.
Avatar billede nse Nybegynder
04. december 2003 - 14:28 #1
Så hvidt jeg ved laver den fx. æblegrød om til noget andet..
Email kommer ikke til at virke...
Avatar billede nse Nybegynder
04. december 2003 - 14:29 #2
Så hvidt jeg ved laver den fx. æblegrød om til noget andet <-- Glem det, det passer vist ikke, men email virker ikke, det er helt sikkert.
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
04. december 2003 - 14:32 #3
Nej det er ikke uopnåligt! Det handler bare om tid før Microsoft kommer med en opdatering til Internet Explorer som understøtter det, og muligvis osse en til Outlook etc.
Det skal nok blive muligt :)