Avatar billede dresse Nybegynder
04. december 2003 - 11:33 Der er 9 kommentarer

Modtager alle mails 2 gange

Hej

Jeg har et lille irritations moment i min Outlook Express.
Jeg modtager kort og godt alle mine mails 2 gange. Er der nogen der kan hjælpe mig med det ??

Ps jeg får alle mine mails fra en server, der står hos HK Handel.
Avatar billede resten Nybegynder
04. december 2003 - 14:09 #1
Er det store mails ?
Avatar billede dresse Nybegynder
04. december 2003 - 14:18 #2
Det er alle mails store og små !
Avatar billede salmanr Nybegynder
04. december 2003 - 15:17 #3
Har oplevet det samme, men det var bare at vente med at bruge programmet til alle mails var hentet. Så er man utåålmodig er det med at skifte til et andet amil program.
Avatar billede dresse Nybegynder
04. december 2003 - 15:20 #4
Jeg lader det hente alle mails ned. Så det er ikke det der er problemmet.
Avatar billede salmanr Nybegynder
04. december 2003 - 19:55 #5
ok, så ved jeg desværre ikke hvad det kan være. Håber du finder en løsning for jeg kan da godt se irritationsmomentet
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
04. december 2003 - 19:57 #6
I Dine indstillinger i Outlook er du der sikker på at der ikke er et kryds i
"Gem kopi af mailen på serveren"

Bare et skud i tågen
MC
Avatar billede dresse Nybegynder
05. december 2003 - 09:11 #7
Der er sat kryds i "Gem kopi af mailen på serveren". Men det er et krav fra HK. Kan det være problemmet. Jeg troede ikke at den hentede mails der allerede ligger i indbakken.

De andre jeg har snakket med har også kryds i "Gem kopi af mailen på serveren" og de har ikke nogen problemer.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
05. december 2003 - 09:17 #8
så ved jeg det desværre ikke det var bare et skud i tågen.
MC
Avatar billede tiger_dk Mester
15. marts 2006 - 20:11 #9
skal vist gives point her !!