Avatar billede e-side.dk Nybegynder
01. december 2003 - 20:21 Der er 8 kommentarer

Partnere søges til etableret chat site

Vi driver internetportalen www.hephey.dk, og har netop overtaget et veletableret chat site. I den forbindelse søger vi en eller flere partnere, der kan hjælpe med at drive dette chat site.

Chat sitet har på nuværende tidspunkt 1.000 - 1.200 unikke besøgende (ifølge chart.dk), og der er ca. 3.000 registrerede brugere. Når sitet bliver en del af www.hephey.dk vil disse tal stige.

Som partner skal du/I stå for videreudvikling af chat sitet samt stå for den daglige drift af sitet (f.eks. besvare mails fra brugere o.lign.).
Til gengæld modtager partneren/partnerne 50% af det løbende overskud, som chat sitet giver.

Vi betaler alle udgifter til hosting, markedsføring osv. så du skal ikke have penge op ad lommen.

Erfaring med PHP og MySQL er nødvendig, og det er desuden en fordel hvis du har lidt erfaring med hvordan man markedsfører og får besøgende til sit site.

Hvis du/I ønsker det, er der mulighed for at købe en ejerandel af chat sitet. Det er helt op til dig/jer.

Skriv hvis du er interesseret. Jeg bidrager naturligvis gerne med yderligere information.

Venlig hilsen

Simon Glue
info@hephey.dk
Avatar billede babyworm Nybegynder
01. december 2003 - 20:24 #1
Er der mulighed for at man kan se datingsiden?
Avatar billede e-side.dk Nybegynder
01. december 2003 - 20:28 #2
Chat siden kan findes på www.reneord.dk. Det skal lige understreges at chat sitet bliver en del af www.hephey.dk, hvilket bl.a. indebærer samme design.
Avatar billede babyworm Nybegynder
01. december 2003 - 20:31 #3
Det ligner meget det gamle forum.dk

Umiddelbart har det ingen interesse, da jeg ville mene at der skulle gøres alt for meget for at få den op og køre ordenligt :)
Avatar billede e-side.dk Nybegynder
01. december 2003 - 20:33 #4
Få den op og køre ordenligt? Sitet har allerede 1.000 - 1.200 daglige besøgende.
Du bestemmer naturligvis selv.
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. december 2003 - 20:55 #5
Du ender da med, at eje halvdelen af de danske sites.

Jeg så at den var til salg på QXL i sin tid, men forstår virkelig ikke hvordan så grafisk uinteressant en side, kan få så mange besøgende. Selv kan jeg ikke holde til, at bruge over 5 minutter på siden.

Du er rigtig i gang med nogle opkøb, hvis du skulle lede efter partnere til andre projekter, er du velkommen til at maile mig på web [snabela] wexo.dk

Nu mangler jeg jo internetplads.dk at lege med ;o)
Avatar billede e-side.dk Nybegynder
01. december 2003 - 21:08 #6
tommyf>> Jeg vil give dig helt ret i, at det nuværende design på reneord.dk ikke er godt nok. Derfor er det jo også meningen at chat sitet skal have samme design som resten af www.hephey.dk.

Reneord.dk har allerede mange besøgende, og når der bliver foretaget forbedringer af design og funktioner, vil besøgstallet stige yderligere. Reneord.dk er stort set ikke blevet markedsført af den tidligere ejer. Når vi gør dette vil besøgstallet også stige væsentligt.
Avatar billede e-side.dk Nybegynder
01. december 2003 - 21:10 #7
Det kan iøvrigt nævnes at vi allerede har en god portefølje af mulige annoncører, så vi forventer at sitet vil bidrage med gode indtægter forholdsvis hurtigt.
Avatar billede runeevers Nybegynder
03. december 2003 - 00:52 #8
e-side.dk > Hej Simon. Har du nogen relation til et projekt kaldet "Vug Event"? I så fald må du gerne kontakte mig på rune@heickendorf.com.

På forhånd tak :)