Avatar billede maxsover Nybegynder
30. november 2003 - 23:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

En chat som minder om netstationen.

Hej.

Er der ikke nogen som kan lave en lille chat som minder om net stationens (der hvor man ser menneskerne fra oven).
Men her skal de være 1/4 af det normale størrelse, så der er plads til flere i samme rum.

Ved ikke om det skal laves i php...(?)

Der skal kun være et stort rum.. gulvet skal være ligesom en skakbræt.

For at komme ind skal man skrive navn/nick i en box, så kommer man ind (simpelt)
Avatar billede Slawomir Seniormester
30. november 2003 - 23:55 #1
Avatar billede doodoo Novice
01. december 2003 - 00:01 #2
bugerking > det har intet med netstationens chat at køre...

maxsover > du skal nok ikke regne med folk har sådan en chat til rådighed, gratis :)
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
01. december 2003 - 00:06 #3
For det første, hvis du laver en chat om Netstationen skal du regne med at blive sagsøgt så snart Netstationen finder den (Det var hvad der skete med http://www.tower.dk).
Desuden er Netstationen lavet i Java, og den har taget flere år at lave (siden 1998), så det er ikke bare noget man lige laver, og slet ikke for 200 points - du må nok give virkelige penge hvis du vil have noget i den retning.
Avatar billede Slawomir Seniormester
01. december 2003 - 00:08 #4
doodooo>> nej det ved jeg godt, man hvis han vil have en lille chat, som han skriver er der flere muligheder og desuden så vil jeg ikke sige at ns-chat er lille :-)
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
01. december 2003 - 00:09 #5
*som Netstationen < sorry
Avatar billede Slawomir Seniormester
01. december 2003 - 00:26 #6
maxsover>> hvis du kan nøjes med alm. chat har jeg et link du kan få
Avatar billede maxsover Nybegynder
01. december 2003 - 14:12 #7
burger king> jeg ville gerne have en tekst-chat og sådan en chat.