Avatar billede jape Nybegynder
30. november 2003 - 13:40 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Virusprogrammer på win 2000 server

Jeg mangler et antivirus program til min server
Avatar billede fcs Novice
30. november 2003 - 13:45 #1
http://www.virusbtn.com/vb100/archives/products.xml?table kan du se forskellige test. Den sidste nye er lavet på Win2003 server og kan måske give dig en indikation af hvilke programmer du bør gå efter (dem der har fået resultatet 100%)

Bare spørg videre hvis du har brug for uddybning

Hygge

FCS
Avatar billede jape Nybegynder
30. november 2003 - 14:10 #2
Problem ligger i at virusprogrammerne ikke vil installeres på min maskine og jeg ved ikke vilket program jeg så kan bruge istedet !!!
Avatar billede webcon Nybegynder
30. november 2003 - 14:29 #3
Det antivirusprogram du skal bruge på server siden er helt klart McAfee Netshield, det er klart det ultimative inden for servere.
Avatar billede kenp Novice
30. november 2003 - 14:32 #4
sophos antivirus er også beregnet til server udgaver!