Avatar billede mc.lucifer Praktikant
28. november 2003 - 18:20 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Freeware DWG wiever

Vi har fået en masse *.dwg filer her idag fra en kunder, hvad jeg sådanne lige har kunne snuse mig sammen til så er DWG filer Autocad filer

Vi har imidlertidig ikke Autocad så jeg vil høre, findes der et program der kan åbne disse filer så man kan se dem eller printe dem ud, men helst bare se dem, Som er Freeware

MC
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2003 - 18:44 #1
Har du chekket på www.autodesk.com eller www.autocad.com ?
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2003 - 18:45 #2
...ellers download en trialversion af AutoCAD dérindefra, så du/I kan se AutoCAD-filerne.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2003 - 18:48 #3
..eller se her:
http://www.google.dk/search?q=DWG%2Bwiever&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning
kig på de links i højre side af vinduet, de fortæller om mindre trial-ware programmer.
Avatar billede sedk0025 Nybegynder
28. november 2003 - 22:48 #4
Hej MC

www.autodesk.dk kan du downloade en "Volo View Express", der er en fri viewer til DWG filer.

mvh

Frede Uhrskov
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
29. november 2003 - 11:33 #5
Takker allesammen nu kan vi se kundens tegninger

MC