Avatar billede senj Nybegynder
28. november 2003 - 14:05 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

HTML / ASP Editor med Code completion

Jeg søger en editor i stil med Homesite. Skal kunne skeldne mellem client og serverside scripting samt kunne understøtte minimun HTML code completion.

Kom med jeres erfaringer!

Det er lige meget med free, share og buyware.
Avatar billede ktl Nybegynder
28. november 2003 - 14:09 #1
Brug notepad, alle dem der ikke bruger notepad kan ikke finde ud af at kode (citat bill gates) og det må jeg give ham ret i (kodet siden jeg var 5)!
Husk brug ALTID rekursion hvis du kan slippe afsted med det, det skaber respekt!
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. november 2003 - 14:15 #2
Du kan kikke på Den gratis webmatrix fra Microsoft. Den kan hentes på www.asp.net om den har completion ved jeg ikke
Avatar billede senj Nybegynder
28. november 2003 - 14:16 #3
-> Bufferzone
Det var lige præsis det jeg ville undgå, at skulle downloade 150 programmer før jeg fandt det jeg ville have?

->ktl
Lyder som en god ide med det der rekursion
Avatar billede andy2003 Nybegynder
28. november 2003 - 14:36 #4
Skal der være syntax highligthning, embedded debugger, mp3 player, code library og isterning maksine, for så ville jeg helt klart anbefale Oracle.
Og til ham den anden lytter som sage at rekursion er IN, så kan jeg kun anbefale alt i 3. normal form og som kan fortolkes i 16 bit, uden at give overheap på en palm pilot.
Avatar billede exp Juniormester
28. november 2003 - 16:36 #5
TSW WebCoder (www.tsw.dk)
Stone's WebWriter (www.webwriter.dk)
Avatar billede claus_jac Nybegynder
28. november 2003 - 19:25 #6
Den bedste jeg har fundet hedder html-kit fra www.chami.com/html-kit. Der findes en millard million plugins til det lavet af brugerne selv. Han (chami) har udviklet et pluginSDK og en generator til at lave plugins selv. Det er gratis til privat brug og koster 40$ i den mere kommercielle udgave som er den samme med lidt flere prof plugins!

Du kan arbejde live på serveren du kan previewe live på serveren etc. etc.

Der skulle gerne komme en ny udgave af 1st page 2000 til jul se mere på www.evrsoft.com i deres forum. Det var engang en rigtig god editor også, men voldsomt outdated!

Håber det hjælper

Claus
Avatar billede senj Nybegynder
01. december 2003 - 10:58 #7
Gode gamle HTML-kit den havde jeg helt glemt. Kigger på den i aften, tak for dit gode og uddybende svar.