Avatar billede kbhadsten Nybegynder
25. november 2003 - 20:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Freeware Gateway Software

Hejsa
Ville lige høre om der var nogen der havde et bud på et godt stykke Gateway / Proxy software som kan køre på en Win32 maskine (WinXP Pro.)
Følgende krav stilles til programmet!

Skal kunne route det hele, dvs. web, ftp, online-gaming, IM programmer. (SSL og andre ikke almindelige under et LAN er lige meget)
Man skal kunne lukke for porte så forskellige tjenester bliver utilgængelige f.eks. Kazaa, eDonkey osv.
Det må gerne indeholde Statestik, men dette er ikke noget krav.
Hvis det ikke kan det med at lukke for bestemte porte kunne man jo gøre det via en firewall! Dog kan ZoneAlarm (Freeware edition) ikke gøre det, kender i nogen der kan ?
Avatar billede kbhadsten Nybegynder
25. november 2003 - 20:34 #1
kom så drenge, spar mig for besværet at skulle lede selv.
Avatar billede wanix Praktikant
25. november 2003 - 21:21 #2
Nu ved jeg ikke om Sygate kan de ting du snakker om. Men jeg brugte selv Sygate Home network til at dele og administrere vores INet forb. Fungerede ganske godt.
Avatar billede kbhadsten Nybegynder
25. november 2003 - 21:23 #3
Glemte lige og sige at det skal understøtte omkring 100 Clienter
Avatar billede kbhadsten Nybegynder
25. november 2003 - 21:28 #4
Hmm, Sygate er ikke freeware, det er nemlig den faktor der vægter mest i min søgen, det skal være freeware
Avatar billede kbhadsten Nybegynder
19. december 2003 - 01:08 #5
asdasd