Avatar billede pureshit Nybegynder
25. november 2003 - 16:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Program søges, til at redigere en MP3!

Hej eksperter.

Da jeg øver mig meget i Beat-Boxing, sidder jeg tit foran min computer, og indspiller via mic. Jeg optager direkte ned i mp3 format, for at spare plads. Så er det mit problem opstår!
-Jeg søger et program, hvor jeg kan åbne mp3'en, og redigere den. Dvs, markere bestemte områder af en mp3, og slette den, eller gentage den hvis jeg vil!
Jeg har ledt længe, men kan ikke finde det. -Det skal siges, at jeg godt ved man kan lave mp3'en om til wav, og derefter redigere ligså tosset jeg vil. Det er bare ikke det jeg søger!
-Håber på nogle gode svar!
Avatar billede halifax Nybegynder
25. november 2003 - 16:55 #1
Prøv om Audacity opfylder dit behov. Import og export af MP3 filer.
"Danish:
Med dette program kan du samle, dele og redigere i dine lyd-filer - Et virkelig godt og brugervenligt program."
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=66
Avatar billede thorezzz1 Nybegynder
25. november 2003 - 16:56 #2
Ja, det kan du med "Cool Edit Pro" et pro. musik-redigerings program (ikke gratis), men du kan uden problemer finde det på kazaa, hvis du vil være ulovlig.
Som sagt så er det pro. jeg har ikke sat mig ind i programmet så det må du selv finde ud af
Avatar billede pureshit Nybegynder
25. november 2003 - 23:45 #3
Har leget lidt med begge programmer, og det der opfyldte mine krav bedst, var halifax' svar. Cool edit pro var alt for indviklet til, at jeg gad at sætte mig ind i det! Så de 30 point's går til halifax.
-Tak for hjælpen begge to ;-)