Avatar billede tyfus Nybegynder
24. november 2003 - 12:12 Der er 5 kommentarer

Router med flere Externe ipaddresser

Hvordan skal det sættes op med flere externe ip addresser på en proaccess forbindelse har bestilt flere iper hos TDC. Kan det lade sig gøre at sætte det og hvordan ??
Avatar billede loke-liscom Nybegynder
24. november 2003 - 12:15 #1
Du får et "sub" net. Første adresse skal være din router, og de andre adresser router du ind på dit net. Enten som dnat eller ved at route hele klassen ind så dine computere får offentlige adresser
Avatar billede tyfus Nybegynder
24. november 2003 - 18:04 #2
Mun Linux er min router og firewall har ikke andet på den
Avatar billede tyfus Nybegynder
24. november 2003 - 22:56 #3
Når du har proaccess så har du og har en fast ip xxx.xxx.xxx.xxx/30 som skal sættes op på netkortet så skal du på en elller anden måde fortælle den at de andre ip´er skal bruges på lokal netværket
Avatar billede loke-liscom Nybegynder
25. november 2003 - 08:40 #4
Hvad skal du bruge ip-adresserne til?
Avatar billede the_email Nybegynder
28. maj 2004 - 09:01 #5
Er det ikke ved at være lukketid her?