Avatar billede ingenting Nybegynder
23. november 2003 - 22:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Knap der automatisk sletter alt

Jeg har et script, hvor der er to form felter, et drop down og et text feld.

Som defeault er text feltet tomt, men hvis der står noget i, så vil jeg gerne have, at man ved tryk på en reset knap, sletter det som står i feltet. Jeg har prøvet med en alm. reset knap, men den sletter ikke den som står i feltet i forvejen!!

Og lige en anden ting, hvordan sætter jeg min php side til, at opdatere automatisk hvert 5 min fx??
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. november 2003 - 22:33 #1
Det har ikke noget med PHP at gøre. Det er HTML og JavaScript, dvs DHTML.
Prøv (D)HTML: http://www.eksperten.dk/kat/8/

- Luk det her spm ved selv at lægge et svar, og acceptere det selv.
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. november 2003 - 22:33 #2
<input type='button' value="slet alt i feltet 'min besked'
      onclick="this.form.minbesked.value='';">
<textares name="minbesked" ...>Det her står i forvejen</textarea>

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. november 2003 - 22:34 #3
PS:  thesurfer har ganske ret.
Avatar billede ingenting Nybegynder
23. november 2003 - 22:42 #4
OK, men jacoba kan du ikke lige uddybe dit forslag lidt mere??

Jeg er tilbage i morgen, så skal jeg nok få flyttet spørgsmålet i løbet af dagen!!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. november 2003 - 22:44 #5
hehe.. hvis han uddyber det lidt mere, svarer han jo på det :)
..og spm'et skulle jo gerne besvares i den rigtige kategori :)
Avatar billede edelbo Nybegynder
24. november 2003 - 10:33 #6
Lukker!!
Avatar billede ingenting Nybegynder
24. november 2003 - 10:34 #7
edelbo: Jeg tror folk har gjort mig opmærksom på at det er den forkerte kategori, så skal nok lukke, men du behøves da ikke ligefrem og skrive det også!!