Avatar billede contour Nybegynder
23. november 2003 - 18:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tilpasning af website til MAC (InternetExplorer)

Hej,

Vi er en virksomhed som har produceret et website indeholdende flashbilleder, samt en transparant dropdown menu i JavaScript. Problemet er at specielt menubaren ikke vises på en Mac (Internet Explorer).

Nogen der kan være behjælpelige?
Der er naturligvis betaling for udførelse af opgaven.

Haster lidt... :-)

Med venlig hilsen

Frank
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. november 2003 - 20:26 #1
Har du testet den i Mozilla 1.5 og Safari 1.1 til Mac?

Der kommer ikke flere versioner af Internet Explorer til Mac.

/per
Avatar billede contour Nybegynder
23. november 2003 - 23:46 #2
Hej Per,

Den er udelukkende blevet programmeret til Internet Explorer 6.0+ PC.
Den er ikke test i Mozilla eller Safari. Den kører heller ikke i Netscape.

Frank
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. november 2003 - 09:51 #3
Hej Frank,

Hvordan kan du forvente at få hjælp, når virksomheden ikke
gider overholde ISO-HTML standarden?

/per
Avatar billede contour Nybegynder
24. november 2003 - 11:22 #4
Hej Per,

Vores kunder betaler ikke så meget for løsningerne...derfor designer vi udelukkende sider til brug i Internet Explorer til PC. Det er den naturlige forklaring.

Men er du interesseret i opgaven, kan du få mit telefonnummer for en dialog omkring opgaven.....omfang m.v.

Frank
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. november 2003 - 14:25 #5
Dvs. i laver websiderne i Frontpage?

/per
Avatar billede contour Nybegynder
24. november 2003 - 15:21 #6
*GG*...næhh føj da! Somregel koder vi selv i notepad og til tider Dreamweaver.
Generelt passer siden i de forskellige browsertyper, men menuen som er transparant virker ikke. Normalt virker de sider vi laver i de fleste browsere (dog hovedsageligt IE)Men denne har nogle problemer grundet menuen :-)

Ring til mig på 22 26 96 07 eller drop dit nummer her og jeg kontakter dig!

Frank
Avatar billede contour Nybegynder
26. november 2003 - 10:53 #7
Ingen respons! Lukker denne