Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
22. november 2003 - 23:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sonofon FWA

Hmm jeg har tænkt på at købe Sonofon FWA 1024/512kbit til 423kr om måneden..
Men jeg ville lige høre om nogle har erfaringer med det? Ska man ha den største motherfucker modtager sat op på huset eller noget? :P
Og kører det stabilt osv?
Eller om nogle kender en ligeså god forbindelse som den til ca. samme pris?
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
22. november 2003 - 23:45 #1
det skulle være ok, antennen er ikk så stor, ca 20 cm. og ja den skal sidde på taget, eller i hvert fald et sted hvorfra der er line of sight til en sonofon mast. ellers er der intet hul igennem.

bruger selv sonofon, blot til adsl og de er alt andet end imponerende hvad angår support og hastighed.
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
22. november 2003 - 23:52 #2
Ok :S
Ser lige hva de andre eksperter har a sige :)
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
23. november 2003 - 14:05 #3
Hmm ingen andre der vil svare?
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
24. november 2003 - 20:14 #4
Lol er der ingen som vil tjene 60 point ved at fortælle lidt om Sonofon FWA?? :S
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
24. november 2003 - 20:56 #5
kender én hos sonofon, han siger de kun har ca 1500 private kunder på FWA og derfor tror jeg ikk der er så mange der har erfaringer... men som sagt, kan deres ADSL under alle omstændigheder ikk anbefales.
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
24. november 2003 - 21:36 #6
Ok.. vil du ikk ha point?
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
24. november 2003 - 22:20 #7
tjae.. oki