Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 15:09 Der er 76 kommentarer og
2 løsninger

Banner indtægt

Hey :)

Et hurtigt fra hoften:
Jeg har et site der henvender sig til unge mellem 10 og 30 år.Der er kommer ca 1-2 millioner sidevisninger om måneden.

Hvad kan jeg tage for en bannerplads ?
Størrelsen på banneret kan være 125*125

Ønsker kun svar for folk der ved hvad de snakker om(ingen gætterier pls)

Jesper
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 15:10 #1
er kommer= at der kommer :D
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 15:31 #2
Det kommer jo meget an på typen af hjemmeside. Om det er meget branchespecifikt eller om det bare er en chat, fordi så er der ikke mange penge at hente.
Men et sted mellem 10-30kr pr. CPM er vel rimeligt.. Men det er meget svært at sige, når du ikke oplyser placering og type af side.
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 15:32 #3
Du kan også sagtens få mere end de 10-30kr CPM, hvis placeringen er god.
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 15:35 #4
Men også mindre
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 15:38 #5
sitet har flere forsk. features incl. hot or not,chat,sms-lir,ungdomsnyheder,forum.
Sælger man stadig pr visning og ikke pr klik ?
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 15:52 #6
Det kommer an på hvor stærkt konceptet er.. Men i dit tilfælde skal det nok være pr. klik, da der er mange sidevisninger forbundet med fx. HotorNot.
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 15:54 #7
Du kan jo altid sammenligne med, hvad forskellige affiliates firmaer tilbyder. Eller evt. benytte dem, hvilket du jo nok sikkert gør i forvejen.
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 15:56 #8
Du skal ikke regne med pris pr. exp., men pr. klik / salg. Disse priser svinger fra mellem 1-5 kr pr. klik også 50-150 kr pr. salg.

Jeg kørte en kampagne på dba.dk med ca. 2,1 mil. exp for 5000 kr. Der betalte jeg dog pr. klik, men du skal ikke regne med en klikrate på mere end amå. 0.10 - 1%

Men kontakt de store banner-netværk som kan skaffe dig kunder, hvis du har så mange exp. pr. måned.
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 15:59 #9
5kr pr. klik er vist lidt overdrevet.. Men ellers vil jeg også anbefale dig at tage kontakt til nogle af de store, men det bliver nok svært de features...
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 16:00 #10
Bacardil: Hvad gav du pr. klik hos DBA.dk ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 16:03 #11
nse> jubii.dk tager 5 kr pr. klik, sol.dk tager 4 kr pr. klik, dba.dk 4 kr pr. klik. Disse priser kan naturligvis fås billigere mod at du køber en større kampagne.

expressen.dk hans andre site tager små 2 kr pr. klik

Dertil vil dba.dk også gerne ha en pris pr. salg de levere.

Men alt efter størrelsen på kampagnen, så er 5 kr ikke overdrevet når en sælger vil sælge :D
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 16:07 #12
Grunden til klikpriserne er så høje hos dem er, fordi de gerne vil sælge pr. sidevisning og, at de har et stærkt brand. I dette tilfælde vil aldrig kunne sælges så højt.
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 16:11 #13
Men der er sgu penge at sparer, hvis man tager pr. klik hos Jubii med en klikrate på 1%
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 16:14 #14
Grunden er ikke at de gerne vil sælge pr. sidevisning, men pga. klikraten er ret lav og derfor får man med en kampagne på eks. 100.000 klik mange mil. exp.

Om jubii.dk har et stærk brand idag, det vil jeg så sætte et spm. tegn ved, de har efter min mening tabt en del igennem de seneste år.

Man skal aldrig sige aldrig.. hvis omtalte side har eks. 10.000 daglige brugere eller mere og små 2 mil. exp. og finder de en virksomhed der netop passer ind på siden eks.CBB hvis de har mange mellem 18-15 år på siden.

Det kunne også være de lavet de små irreterende reklamer der flyver rundt på siden og derved har en større klikrate og derfor koster mere, så kan prisen også hæves.

Men det er korrekt at man ikke bare går ud og sælger sine klik for 5 kr. stk. Det kræver et besøgt site og gode sælgere.
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 16:19 #15
De vil helst sælge sidevisninger, fordi der er de sikker på at få penge hjem ved hver sidevisning. Nogle klikkampagner kan gå hen at blive dårlige forretning pga. lavt klik antal, så derfor vil de gerne sikre indtægten via visninger.
Jeg er enig med dig i, at Jubii ikke et så stærkt brand som før, men med Jubii har man mulighed for at få præcist de kunder man leder efter ligesom med DBA.dk.
Ja CBB vil være en god virksomhed at have, men så vil det være udelukkende via salg.
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 16:26 #16
Desuden tror jeg, at antal af unikke brugere er under 5000, med de features er der mange sidevisninger..
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 16:32 #17
Det med sidevisninger gider jeg så ikke diskutere, det er klart de helst vil sælge det de tjener penge på, men ingen betaler pr. exp. idag. Derfor er den løsning banlyst og helt unødvendig at diskutere.

Det kommer an på hvad du sælger.. Jubii / dba.dk tager alle ind om de sælger varnevogne eller telefoni.. De vil bare sælge klik så er de skide ligeglade med om hvor mange kunder leversndøren får.

Og hvis du sælger webhoteller er dbs.dk et dårligt sted, hvis du vil havde mange klik.. Men det gælder jo for virksomheden om at få få klik så folk ser ens navn og kampagnen kører længere til samme pris :)

Jeg snakker ikke på omtalte site, da jeg ikke tror den er igang efter et tidligere spm. jeg så herinde, men taler generelt.

Du finder meget få steder de kun tager kampagner med salg, så tror duy tager fejl med CCB og salg. Man skal give noget pr. klik stortset alle steder.
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 16:41 #18
Barcadil tag en klikrate på ca. 1% og 5kr pr. klik, og regn det ud, så ved du hvorfor virksomheder som Jubii hellere vil sælge sidevisninger i stedet for klik.
Jeg tror, at CBB ville henvise til Tradedoubler, hvis du kontaktede dem ang. en kampagne.
Det eneste sted man kan kører pr. salg i dag er Tradedoubler, men de tager så også meget store startgebyrer og månedlige gebyrer for at være medlem plus, at de er åbne for praktisk talt alle hjemmesider.
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 16:47 #19
nse,du tager fejl ang antallet af unikke brugere,det er korrekt at sitet ikke er i luften pt.Andre af vores sites i tilsvarende kategori(dog med en mere specifik målgruppe)har ca 20.000 unikke dagligt.
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 16:50 #20
Ok, så tager jeg grueligt fejl. Det er bare ikke mange sider, hvor hver bruger gennemsnitligt kun har mellem 2-4 sidevisninger..
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 16:53 #21
rigtigt,men kommer vel også meget an på hvad sitet tilbyder ?
Vores nyværende site...og vores nye...tilbyder meget,deriblandt nyheder.
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 16:55 #22
Hvis du vil "diskutere" yderligt er jeg på mwarpe@hotmail.com på msn messenger.
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 16:56 #23
nse> Drop nu det med sidevisninger det er tilbage i starten af 90´erne.. Arbejder du indenfor internet reklame siden du prøver at belærer os om det.

Du kan prøve at regne ud hvad jubii helst vil.

1) ingen salg pga de sælger pr. sidevisning
2) Klikpris også mellem 50.000 - 200.000 klik pr. måned á en pris på 1-5 kr.

CBB køre med garanti igennem andre end Tradedoubler. Tradedoubler gør som alle andre netværk, de kontakter site som jubii m.m. og køber reklamen og sælger det videre til virksomheden. Så kan man bruge trades system til at holde øje med ens kampagne.

Men du kunne også købe reklame hos eks. doubleclick.com, adform.net og mange af de andre netværk som er store..

Trade tager et gebyr for virksomheder, men det er jo for at de kan bruge trades stats system til deres kampagner.
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 16:57 #24
Jeg lukker og takker.
nse var dog mest ihærdig :)
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 16:58 #25
Det kommer også til at generer meget mere end 2-4 sidevisninger pr. unikke bruger.
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:00 #26
hmmmm,svært at få noget konkret på bordet.
De netværk jeg har kontakt med er meget sparsomme med deres info før man har skrevet under på en kontrakt
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:00 #27
arg0n> ihærdig, men tror nu ikke på hans påstand i det virkelige liv.. Har haft en del med online markedsføring at gøre og der kan jeg ikke genkende det med sidevisninger, det er for mig noget man stopped med i 90´erne..  Men er nu ikke for point så overlever nok at få 20 af dem *G*
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:02 #28
Mine informationer peger i retning af at der stadig køres med en rate pr visning
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:03 #29
arg0n> Hvor?
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:04 #30
har jo self. haft kontakt til alle de store reklame netværk.
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 17:05 #31
Bacardil: Nu laver jeg lige regne stykket for dig:
Annoncering hos Jubbi 468x60 koster 80kr pr. CPM. Ved en klikrate på 1% bliver det til 8 kr. pr. klik.
Og de tager 5 kr pr. klik ved en ren klikkampagne.
Der er jo en grund til at de ikke annoncerer med klikpriser på http://www.jubii.dk/reklameinfo/artikel.asp?pos=Priser&aid=145229 , men nøjes med at skrive, at man skal kontakte dem ang. klik og salgskampagner.
Jeg prøver bestemt ikke at belærer nogen, men bare at gøre opmærksom på, at nogle virksomheder meget gerne vil sælge sidevisninger, da de tjener mere på det.
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:05 #32
Jubii tager sig osse betalt pr visning....det hedder vist "branding"
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:06 #33
Jeg vil gerne havde et navn på en eller flere af dem der kan sælge skaffe dig kunder med betaling pr. exp. af banner. Det tror jeg simpelhen ikke på og det skal dokumenteres for at jeg vil begynde at tro på det.

Jeg har også selv igennem flere år haft kontakt til de store netværk og man sælger ikke pr. exp. mere, det vil kunderne simpelhen ike betale for. Forbi at så går de bare videre til nabo sitet og betaler pr. klik
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 17:08 #34
Bacardil: Jeg er enig med, at arg0n skal glemme alt CPM-kampagner på hans site, men det lever i bedste velgående blandt store sites. Som reference beder jeg dig om igen at kigge på http://www.jubii.dk/reklameinfo/artikel.asp?pos=Priser&aid=145229, og hvis du igen påstår, at det døde i starten af 90'erne griner jeg højlydt af dig..
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:09 #35
nse> Jeg er helt klar over at de har en listepris pr. exp. og klik, men den holder jo ikke. Det er slet ikke den pris de går efter når deres sælges.

Det er klart de nævner den, men alle viksomheder idag betaler pr. klik ellers vil jeg havde et navn på den virksomhed du/i kender der ikke gør. For det tror jeg simpelhen ikke på sker mere idag.

arg0n> Det er listepriser.. Det er jo ikke dem de køre efter i den virkelige verden. Det vidste du hvis du havde sat dig lidt mere ind i internet markledsføring.
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:10 #36
Jeg nævnte blot jubii som eksempel
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:11 #37
Og jeg kan jo self ikke afsløre mine rater da de i høj grad kan forhandles
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 17:12 #38
Virksomheder som Jubii vil gerne have fat i store kunder, som gerne annoncerer for rigtig store beløb af gange. Mange af de annoncører er ikke altid ude efter klik, men kan ligeså godt være ude efter bare at reklamerer. Kan fx. nævne Tuborgs julebryg kampagne på Jubii, den var ikke ment kun som trafik til deres side, men mere ned til den nærmeste pub eller kiosk.
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:12 #39
arg0n> *lol* Jeg tror jeg springer fra her.. Det virker sq lidt for useriøst nu.
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:13 #40
er ikke med
lol ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:14 #41
nse> Du vil kunne dukomentere at Tuborg betaler pr. exp? Så venter jeg på dukomentation. Jeg er klar over det ikke er trafik de søger, men de betaler med garanti ikke pr. exp.
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:15 #42
arg0n> Du kan slå "lol" op og finde ud af hvad det betyder...
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:17 #43
barcadil> dit kendskab til internet reklamer ligger vist tilbage til commodore 64 tiden.
"roflmao"
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:20 #44
arg0n> *GG*
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:20 #45
ikke at jeg selv er meget inde i det,men ved dog hvad jeg får udbetalt-og for hvad.
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 17:20 #46
Hmm.. Forstår ikke at du mener, at det er useriøst.
Fordi du har reklameret for dine webhoteller for mikrobeløb, er det ikke ensbetydende med du ved alt, hvilket det fremgår tydeligt, at du ikke gør.
Jubii har masser af kunder fx. bryggerier, der ikke har den store interesse i trafik til deres hjemmeside, men stor interesse i at gøre opmærksom på deres produkt her og nu. Det er samme effekt som fjernsynsreklamer.
Du kan sammenligne det med fjernsynsreklamer, hvor der jo også sælges på baggrund af antal seere.
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:20 #47
Nu ville jeg så selv prøve at sælge banner pladsen til mit nye site,og ledte derfor efter en pris.
:D
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:22 #48
giver nse ret
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:25 #49
arg0n> Jaja, men du kan ikke give nogen tal, så kan alle komme og sige det. Dokumentation er nødvendigt her.

nse> Da du ikke ved en s... om hvad vi har brugt til markedsføring, så tror jeg ikke du skal rode dig ud i det. Fordi jeg har givet et eks. er ikke nogen direkte tal.

Men du skal være velkommen til at havde din holdning og jeg har min. Men du har stadigvæk ikke kunne dukomentere mere end andre.

TV reklame er slet ikke det samme som internet reklame og kan ikke sammenlignes. Der er sket en mætning i banner-reklamer derfor har de ikke samme værdi som for bare 5 år siden.

Denne mætning har gjort at site som jubii hellere vil sælge pr. klik end exp. og hvis du kigger på eks. trade som du er yderst vild med så kan du jo kigge igennem hvor mange der betaler pr. exp. og vende tilbage på min mail.

Jeg vil dog afmelde mig dette spm. da jeg finder det som spildtid da jeg ikke mener vi nogensinde bliver enige og selve spm. er diskuteret igennem.
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:25 #50
Det er meget muligt at bacardil ikke har kunne sælge pr visning
(no offense til dit site) Men et site med stor trafik kan der altid tjenes på.
Jeg ledte nu osse mere efter et fast beløb pr måned for banner pladsen.
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 17:25 #51
En hel anden ting er, at store virksomheder reklamerer i perioder på fx. 1uge, så spreder de x antal visninger over en uge, så ved de hvad de får i løbet af uge.
Du kan jo ikke rigtigt sprede fx. 100000 klik ud over en uge så simpelt som sidevisninger.
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:26 #52
arg0n> Hvis du tjener så meget på dine reklamer som jeg kan forstå du er ved.. med 2 mil vinsinger pr. måned og pris pr. visning hvorfor vil du så ikke kunne betale sølle 15K for et chat/hot not system?
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 17:28 #53
lol Baradil.. Nej jeg ved ikke, hvad i har brugt på reklamer, men jeg tror næppe jeres reklamebudget er på over 1 mio. md. Du skal jo regne med at sidevisninger henvender sig til store virksomheder.
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:28 #54
bacardil> Har nu aldrig sagt at jeg tjener meget.....og hvorfor skulle jeg betale 15k for noget som jeg nu har fået for 3k ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:29 #55
arg0n> Fast beløb og betaling pr. visning er langt fra det samme. Nu har jeg ingen site at sælge reklame på, så måske derfor jeg ikke har kunne sælge pr. visning.. Kan du se det logiske i det?

Et site som hol.dk med 10.000 unikke brugere pr. måned, de kan ikke engang sælge pr. visning.. Hvorfor vil de så ikke kunne?
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:31 #56
nse> Okey, men så forklar hvorhan vi har kunne købe xx antal klik som skulle være afviklet på en uge på tdconline.dk -> De har jo stats på hvor mange klik de har dagligt ca også vil de kunne sælge udfra det. Dem der køber mange klik får mange exp. - meget simpelt.

Jeg er klar over at sidevisninger henvender sig til de store, men de betaler generelt ikke mere end andre. Fordi de er store vil de ikke betale mere end andre giver.
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:32 #57
arg0n> Du har ikke direkte sagt det, men det kan man da regne ud, hvis du sælger pr. sidevisning og du har 2 mil, så bliver det en del.
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 17:32 #58
bacardil: En sidste samlet kommentar.
Du skal skelne imellem hvad virksomheder har brug for. Fx. Web-sale der er i meget interesseret i salg og klik, fordi i lever udenlukkende af kunder fra internettet.
Sidevisninger hos Jubii er ment til store virksomheder som kører planlagte reklamer. De virksomheder der køber disse kampagner annoncerer ofte bredt i samme tidsrum både fjernsyn, radio osv.
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:35 #59
nse> En sidste kommentar og det er den sidste skal nå noget klokken 18..

Hvem andre end tuborg på jubii henvender er ikke på for trafikken..
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 17:35 #60
Arghh Bacardil: I har jo ikke købt for fx. 500000kr klik vel. Det er vigtigt at du skelner mellem små og store ordre!! Sidevisninger er til store ordre
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:35 #61
har heller ikke skrevet at det er hele tiden jeg kører med pr visning.Men ofte.
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:36 #62
men kan i så give en pris for et fast banner ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:37 #63
nse> Prøv nu at holde os udenfor, men se det generelt... Vi kan ligeså godt droppe det. Vi bliver ikke enige og det er spild af alle tid. Ingen af os kan dukomentere at vores påstand er den 100% korrekte.

arg0n> Jamen så tjener du jo mange penge.. hvis det er ofte, så er det jo min 1 mil pr. måned. - Det er iorden.. held og lykke med det.. Tror dog ikke personligt på dig.
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:39 #64
1 mill pr måned ?????????
dvs 1 kr pr visning ??
Vis mig venligst hvor jeg har skrevet det.
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 17:39 #65
VIGTIGT:
Skeln mellem virksomhedernes produkt/marked. Når eksempelvis bryggerier reklamerer skal effekten være den samme som tv-reklamer, at man skal ned og købe en/flere øl eller sodavand. Når fx. Web-sale reklamere skal man udelukkende ind på side og se produktet og købe det.
Skeln mellem størrelsen på markedsføringen. Har virksomheden store beløb til rådighed er sidevisningen en oplagt mulighed.
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:40 #66
Men tak for debatten.. Både de enige og uenige punkter.. Vil stoppe her, da jeg skal ud af huset.
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:40 #67
RIGTIGT:
Var osse det jeg prøvede at forklare med ordet "branding"
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:41 #68
ville nu meget gerne have svar på hvor jeg har snakket om 1 kr pr visning........Bacardil
Avatar billede nse Nybegynder
21. november 2003 - 17:42 #69
lol barcadil: Jeg har ret, jeg havde håbet, at du kunne se det, men mon ikke at du ved det?
Det er jo tydeligt, at den eneste erfaring du har, er reklamering med små beløb. Så det du fremsiger, er jo ikke noget relevant i forhold til de kunder som Jubii arbejder med mht. sidevisninger..
Men prøv at kontakte Jubii eller evt. en stor virksomhed og spørg.
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:42 #70
UPS,mig der har læst mellem linierne,sry bacardil
;)
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:43 #71
Det skal du få... INGEN steder... Men jeg skrev 1 mil pr. måned og nu snakker vi visninger, så troet jeg du kunne regne ud at jeg mente 1 mil vinsinger pr. måned.

Jeg snakker ikke penge, men vinsinger..

Hygge!
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2003 - 17:44 #72
Okey, det skal jo ske i blandt alle disse indlæg :D  Men igen igen igen igen.. Smutter nu *SS*
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:45 #73
yeps
Hygge
Avatar billede arg0n Nybegynder
21. november 2003 - 17:54 #74
btw bacardil.....kan måske dit firma's ydelser til et andet projekt.
Jeg skal have hostet nogle Counter-strike servere.
Kan det ordnes ?
mwarpe@hotmail.com
Avatar billede nse Nybegynder
26. november 2003 - 15:44 #75
Barcardil : Lige en bemærkning mere. Jeg tror, at den slår lidt hårdt på din opfattelse, men jeg glemte helt at nævne den, men jeg gør det nu.
IDG sælger alt deres annoncering via eksponering, eller dvs. de opgiver kun priser for eksponering.
Følgende link fra side 4-8 dokumenterer priser for onlinemarkedsføring i CPM, antal tusinde visninger for Computerworld.dk, PCworld.dk og Eksperten.dk
http://www.idg.dk/medieplan/images/Online_2004.pdf

Bemærk lige at de også Ekspertens fortrukken salgsform er pr. visning.
Avatar billede arg0n Nybegynder
26. november 2003 - 19:42 #76
:D
Avatar billede nse Nybegynder
07. december 2003 - 20:20 #77
Bacardil håber stadig du følger med i tråden.
Jeg er lige faldet over denne tråd, hvor en af Jubii medstifterne kommenterer et lign. spm.
http://www.eksperten.dk/spm/323727

Endnu engang et stød mod din forkerte opfattelse...
Avatar billede falslev Nybegynder
26. april 2004 - 13:21 #78
Nu vil jeg også lige kryder denne diskution lidt med egne erfaringer.
Betaling pr. eksponering er klart det bedste at få fingerne i, men det er samtidig meget svært. Alle de store sites kører stadig med det fordi de kan.
Se f.eks. ekstrabladet her:
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?PageID=102960

Men nu er det jo ikke alle der er så store og derfor er det meget svært at få annoncørerne med på andet end salg og klik.
Dog har mit eget site lige været heldig at få en god ordre igennem på eksponering, men det er altså ikke noget der sker mange gange om året.