Avatar billede us-valle Nybegynder
19. november 2003 - 19:07 Der er 3 kommentarer

Afspilnign af lyd og video

Hejsa...

Jeg har siddet og surfet lidt på nettet for at finde en "nem" løsning på at afspille lyd og video i C#. Løsningen skal understøttes af compact framework, idet jeg udvikler til en PDA. Jeg har ik selv noget ide om hvordan jeg skal starte, så alle ideer er velkommen, dog skal de ik være for kompliseret, da jeg er ny i C#.

Hvis i har et direkte kode eksempel, som jeg kan bruge som guide ville det være super nice.
Avatar billede omen Nybegynder
19. november 2003 - 19:25 #1
Kan du evt. bruge Windows Media Player Componenten? Inde i din Toolbox, Components, højreklik, Add/Remove, skifter til COM Components, find Windows Media Player, check den, og tryk ok. Så kan du tilføje den til din form. Det er, hvis du bruger VS .NET selvfølgelig. Hvordan du afspiller og åbner filer, tror jeg ikke er så svært. Hvis du kan finde ud af at tilføje den, tror jeg godt jeg kan finde ud af resten!
Avatar billede us-valle Nybegynder
19. november 2003 - 19:49 #2
Den bliver bare inaktiv... dvs jeg kan ik vælge den fra Toolboxen... mon ik det er fordi den ik understøttes af Compact Framework, og derved PDA's
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
19. november 2003 - 20:08 #3
Det lyder sandsynligt