Avatar billede carpediem Nybegynder
19. november 2003 - 13:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gruppecommunity på egen side

Er der nogen der ved om der findes et system ala MSN grupper, som man kan bruge på sin hjemmeside. For hvis der er, så gidder jeg ikke kode det selv :-)
Avatar billede carpediem Nybegynder
19. november 2003 - 13:51 #1
Ahh. Jeg fik måske nok udtrykt mig lidt forkert her. Det skal ikke kunne nær så meget som MSN grupper. Det skal være et slags community, hvor der kan udveksles historier, billeder o.lign, men brugerne skal selv kunne oprette grupper, og invitere folk til at være med i grupperne.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2003 - 10:13 #2
Er der noget bestemt, der gør, at du ikke bare kan bruge et af de utallige forums, man kan finde overalt?
Avatar billede carpediem Nybegynder
01. december 2003 - 14:20 #3
Ja, de fungerer ikke som grupper. Her kan brugerne ikke selv oprette grupper, bestemme hvem der må se indholdet af grupperne osv.
Dvs. brugerne er en slags administratorer over deres egne grupper.
Avatar billede espersen Novice
05. december 2003 - 20:20 #4
ja, http://www.groupcare.dk/ - der får man sin egen side

men ulempe:
ikke-betalende medlemmer kan ofte ikke komme ind i forumet
Avatar billede carpediem Nybegynder
18. december 2003 - 13:14 #5
Er det mig der har misforstået GroupCare, eller er det ikke bare en side, hvor man kan oprette grupper, og ikke en komponent, som jeg kan køre på min side?
Avatar billede espersen Novice
18. december 2003 - 13:27 #6
hehe ; jeg ville lige checke mulighederne - men jeg kan ikke logge ind lige nu (jeg er ikke betalende medlem) - men checker lige de muligheder, der er hos dem senere.

Men det ser ud til at det kun er afstemningerne der kan lægges på egen side....
Avatar billede carpediem Nybegynder
06. december 2006 - 22:05 #7
lukker