Avatar billede arg0n Nybegynder
18. november 2003 - 11:47 Der er 8 kommentarer

java spil

Jeg ville bare lige høre om der er nogle der ved om man kan købe/få de java spil som bliver brugt på bla. tv2.dk og yahoo.
Jeg ville gerne kunne tilbyde denne form for service på min side.

mwarpe@hotmail  på msn messenger.

Takker på forhånd
Avatar billede arg0n Nybegynder
18. november 2003 - 21:11 #1
Giver jeg for få point ?
Eller er der bare ingen der kender svaret ?
Btw....jeg mangler osse en der kan lave en FEEED chat med hele svineriet...vil måske gerne betale lidt for det.
Avatar billede punnishment Nybegynder
18. november 2003 - 23:07 #2
betaler du mere end lidt, kan jeg lave alt hvad du søger. Online-multiplayer brætspil, chat osv..

men det blir dyrt!
Avatar billede punnishment Nybegynder
18. november 2003 - 23:08 #3
skriv til min email hvis du er interesseret

invipun@hotmail.com
Avatar billede arg0n Nybegynder
19. november 2003 - 07:24 #4
Mail sendt.....men mangler stadig nogle svar :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. november 2003 - 07:29 #5
Ved ikke helt hvilke spil det er du snakker om, men på nedenstående side har de et bredt udvalg og det kunne være du kan finde det her:

http://midlet.org/index2.jsp
Avatar billede arg0n Nybegynder
19. november 2003 - 09:37 #6
det er dem der bliver spillet på www.tv2.dk samt www.yahoo.dk,
pool,skak,poker,mølle,osv. Der skal være en chat funktion tilknyttet spillet.
Avatar billede dna Nybegynder
19. november 2003 - 13:36 #7
Skriv dog til tv2.dk og hør om ikke du kan få en kopi af deres. Det er der nok ca. lige så stor chance for, som at du får en herinde til at lave det for dig.
Avatar billede arg0n Nybegynder
19. november 2003 - 23:36 #8
dna lad være med at lave coments hvis du ikke kan skrive noget sagligt