Avatar billede snebold Nybegynder
17. november 2003 - 20:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opstart af hardware/software site - navn?

Hej.
Mig og 2-3 af mine gode kammerater, har de sidste par måneder været ved at planlægge at lave en hardware/software site.
Men, efter mange timeres tænkning har vi stadig ikke fundet på et navn. Og dem vi fandt var allerede optaget som et .dk domæne.

Så har du et forslag?

På forhånd tak!
Jan Hartmann.
Avatar billede askhoej Praktikant
17. november 2003 - 21:31 #1
Kan du ikke fortælle lidt mere om hvad siden kommer til at indeholde og evt. krav til domænenavnet? (længe,tegn, etc.)
Avatar billede snebold Nybegynder
17. november 2003 - 22:18 #2
Alle forslag modtages..
Avatar billede ALS Praktikant
18. november 2003 - 14:23 #3
Hvad er det for et site? Er det en shop eller....
Hvem er målgruppen? Hvor gamle er brugerne?

Hvis det er et site for de unge nørder kunne puter.dk være en mulighed (skynd dig, domænet er stadig fri).
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. november 2003 - 09:51 #4
hvorfor skal det være et dk domæne, mange utrolig gode .nu domæner er stadig ledige :) så prøv med nogle af dem i fandt som var optaget men bare med .nu eller .com
Avatar billede ALS Praktikant
19. november 2003 - 10:04 #5
.nu domæner signalere hos mange at sitet ikke er særligt seriøst :o(

Derudover skal man også passe på ikke at komme til at krænke andres varemærker, hvis man vælger .nu eller .com fordi .dk ikke er fri. Det vil f.eks. være en klar krænkelse at lave et IT-forum på www.eksperten.nu
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. november 2003 - 10:11 #6
ib-rene-cairo - jeg er helt enig med man ikke skal oprette et domæne som har samme indhold som dk domænet. men jeg er IKKE enig i at .nu domænet symbolisere sider som ikke er seriøse.
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
24. november 2003 - 20:42 #7
Avatar billede ALS Praktikant
25. november 2003 - 09:30 #8
interface >> Du virker ikke særlig interesseret i dit eget spørgsmål.
Hvad med at give lidt feedback og uddybe?
Jeg gentager:

Hvad er det for et site? Er det en shop eller....
Hvem er målgruppen? Hvor gamle er brugerne?
Avatar billede snebold Nybegynder
21. januar 2004 - 19:10 #9
Ked af jeg har været meget inaktiv, jeg har simpelthen ikke haft tid til at se herinde.. Men Puter.dk er vildt!